×

اصلاح قانون فعلی شوراهای حل اختلاف نیاز به ارائه لایحه به دولت ندارد

اصلاح قانون فعلی شوراهای حل اختلاف نیاز به ارائه لایحه به دولت ندارد

رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور گفت با توجه به اینکه اصلاح موادی از قانون فعلی این شوراها به وسیله طرح در مجلس پیگیری می‌شود، نیازی به ارسال لایحه به دولت نیست

اصلاح-قانون-فعلی-شوراهای-حل-اختلاف-نیاز-به-ارائه-لایحه-به-دولت-ندارد

 رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور گفت: با توجه به اینکه اصلاح موادی از قانون فعلی این شوراها به وسیله طرح در مجلس پیگیری می‌شود، نیازی به ارسال لایحه به دولت نیست.

حجت‌الاسلام مهدی احمدی‌میانجی رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره اصلاح قانون فعلی شوراهای حل اختلاف اظهار داشت: لایحه اصلاح پیش از این به رئیس قوه‌قضاییه ارائه شده بود اما نظر وی این بود که قانون فعلی با اعمال اصلاحات در چند ماده، تا 3 سال دیگر تمدید شود.

وی ادامه داد: مواد اصلاحی قانون آزمایشی فعلی، آماده شده است و تا هفته آینده رئیس قوه‌قضاییه آن را امضا می‌کند و سپس به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود؛ به دلیل اینکه این اصلاحات به صورت طرح در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود دیگر نیازی نیست که با ارسال لایحه از کانال دولت به مجلس شورای اسلامی برود.

احمدی‌میانجی درباره مدت زمان بررسی مجلس روی این موضوع گفت: با توجه به اینکه قانون آزمایشی فعلی در تاریخ 22 شهریور ماه به پایان می‌رسد و موادی که باید اصلاح شود حدود 5 مورد است، پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان مدت قانون فعلی، اصلاحات انجام شود.

منبع : خبرگذاری تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.