×

مجتمع مبارزه با جرایم سایبری در مالزی راه‌اندازی می‌شود

مجتمع مبارزه با جرایم سایبری در مالزی راه‌اندازی می‌شود

رئیس پلیس اینترپل ایران از راه‌اندازی مجتمع مبارزه با جرایم سایبری با نام ITCI در مالزی خبر داد مجتمع مبارزه با جرایم سایبری در مالزی راه‌اندازی می‌شود

مجتمع-مبارزه-با-جرایم-سایبری-در-مالزی-راه‌اندازی-می‌شود وکیل 

رئیس پلیس اینترپل ایران از راه‌اندازی مجتمع مبارزه با جرایم سایبری با نام ITCI در مالزی خبر داد.مجتمع مبارزه با جرایم سایبری در مالزی راه‌اندازی می‌شود

 سرهنگ رضوانی رئیس پلیس اینترپل ایران در همایش همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مبارزه با جرایم سایبری با اشاره به اینکه مجتمع مبارزه با جرایم سایبری به دلیل گسترش فعالیت‌های مجرمان سایبری در مالزی به زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: نشست همکاری‌های منطقه‌ای برای اولین بار است که برگزار می‌شود و ایران میزبان آن است.

رضوانی تأکید کرد: امروزه ارتکاب جرم تنها در فضای واقعی نیست بلکه در فضای مجازی هم مجرمان به ارتکاب جرایم مختلف دست می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارتکاب جرم سایبری مرز ندارد و از هر نقطه‌ای در دنیا می‌توان اقدام به این جرایم کرد، افزود: فروش سلاح، مواد مخدر و کلاهبرداری از جمله جرایمی است که امروزه به صورت گسترده در دنیا انجام می‌شود.

رئیس پلیس اینترپل ایران در پایان افزود: به همین دلایل است که نیاز به راه‌اندازی مجتمع بین‌المللی برای مبارزه با جرایم سایبری احساس شد و این مجتمع به زودی در مالزی راه‌اندازی می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.