×

اولویت سازمان ثبت برای استفاده از تکنولوژی های نوین در فرآیند های ثبتی

اولویت سازمان ثبت برای استفاده از تکنولوژی های نوین در فرآیند های ثبتی

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اولویت استفاده از تکنولوژی های نوین در فرآیندهای ثبتی تأکید کرد

اولویت-سازمان-ثبت-برای-استفاده-از-تکنولوژی-های-نوین-در-فرآیند-های-ثبتی وکیل 

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اولویت استفاده از تکنولوژی های نوین در فرآیندهای ثبتی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمد مهدی انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاحیه سمینار آموزشی سامانه ثبت الکترونیک اسناد با بیان این اینکه استفاده از تکنولوژی‌های نوین در فرایند‌های ثبتی ضروری است، گفت: تنوع و حجم فعالیت‌ها و خدمات ثبتی آن چنان رشد سریعی دارد که شیوه‌های سنتی پاسخگو نخواهد بود، لذا استفاده از تکنولوژی های نوین در فرایندهای ثبتی از اولویت های این سازمان است.

وی افزود: در قوانین برنامه پنج ساله توسعه و ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، به صراحت بر استفاده از امکانات و نرم افزارهای نوین و مکانیزه کردن فرایندهای ثبتی به منظور شفاف سازی و بهبود کیفیت خدمات تأکید شده و در زمره تکالیف قانونی سازمان قرار گرفته است.

انجم شعاع افزود: بسیاری از مشکلات و نارسایی های موجود با اجرای این تکالیف از بین می رود و زمینه ارائه خدمات آسان و شفاف با کیفیت مطلوب فراهم خواهد شد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به برنامه‌های متعددی که در این سازمان در حال پیگیری و برنامه ریزی است اظهار داشت: در سازمان ثبت تلاش های ارزشمندی درخصوص تغییر شیوه های سنتی ارائه خدمات به مکانیزه و نوین صورت گرفته و مطمئناً ارائه خدمات به شکل نوین آثار و برکات خوبی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نقش همکاری و تعامل همکاران در سطوح مختلف در اجرای سیاست ها و اهداف سازمان افزود: خاکریز اول در اجرای سیاست های سازمان همکارانی هستند که در بخش های مختلف به طور مستقیم در حال ارائه خدمات ثبتی هستند و چنانچه پذیرش و قبول همکاری آنها نباشد اجرای سیاست ها با مشکل مواجه خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.