×

رفع نواقص لایحه حمایت مالکیت فکری

رفع نواقص لایحه حمایت مالکیت فکری

رفع نواقص لایحه حمایت مالکیت فکری

رفع-نواقص-لایحه-حمایت-مالکیت-فکری وکیل 

23 بهمن 1389 ساعت 11:45
 
نهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر، صبح روز سه‌شنبه، 26 بهمن ماه، با موضوع بررسی قوانین و تبصره‌های لایحه حمایت مالکیت فکری و معنوی برگزار می‌شود.
رییس شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این نشست، دکتر سیدحسن شبیری، نویسنده لایحه حمایت مالکیت فکری و معنوی، درباره ابهامات و کاستی‌های این لایحه صحبت خواهد کرد.

سیدعباس حسینی‌نیک افزود: جمعی از نمایندگان تشکل‌های نشر از جمله اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انجمن ناشران کتاب دانشگاهی، انجمن ناشران کتاب آموزشی، انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان و انجمن ناشران بین‌الملل ایرانیان حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به پیشنهادات موثر ناشران درباره کم و کاستی‌های این لایحه اظهار داشت: نشست‌های هفتگی این شورا، فرصتی است تا مواد و تبصره‌های مختلف قانون با حضور ناشران و کارشناسان حقوقی نقد و اصلاح شود.

حسینی‌نیک تصریح کرد: پیگیری و استمرار این نشست‌ها در سایه همفکری و تعامل ناشران موجب تقویت مواد و تبصره‌های این لایحه خواهد شد.
نهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر با موضوع بررسی بخش نشر لایحه قانون حمایت از مالکیت فکری روز سه‌شنبه، 26 بهمن ماه، در دفتر مطالعات حقوقی برپا می‌شود.
شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر، نهادی فراگیر به شمار می‌آید که به صورت مستقل بر اساس برآیند تمام تشکل‌ها و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف نشر و با هدف حمایت از حقوق مولفان و ناشران شکل گرفته است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.