×

برگزاری آزمون برای متقاضیان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قطعی شد

برگزاری آزمون برای متقاضیان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قطعی شد

معاون آمار و اطلاعات مرکز آمار و انفورماتیک قوه‌قضاییه از قطعی شدن برگزاری آزمون برای متقاضیان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد و گفت زمان برگزاری این آزمون بعد از نتیجه امتیازدهی به پذیرفته‌شدگان تعیین می‌شود

برگزاری-آزمون-برای-متقاضیان-تصدی-دفاتر-خدمات-الکترونیک-قضایی-قطعی-شد

معاون آمار و اطلاعات مرکز آمار و انفورماتیک قوه‌قضاییه از قطعی شدن برگزاری آزمون برای متقاضیان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد و گفت: زمان برگزاری این آزمون بعد از نتیجه امتیازدهی به پذیرفته‌شدگان تعیین می‌شود.

سیامک رفعتی معاون آمار و اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تأیید ثبت‌نام کنندگان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اظهار داشت: براساس جمع‌بندی‌های انجام شده، برگزاری آزمون در این زمینه قطعی شده است.

وی ادامه داد: 2 کارگروه جداگانه شرایط ثابت و امتیازی متقاضیان را بررسی می‌کنند که در قسمت شرایط امتیازی اگر متقاضیان جدای از تخصص مربوطه، توانایی‌هایی در قسمت تحصیلات، سابقه اجرایی، محل سکونت و منطقه شهرداری، آشنایی و تخصص فنی مانند ICDL را دارا باشند، امتیازاتی به آنها تعلق می‌گیرد.

رفعتی با بیان اینکه آزمون در دو بخش حقوقی و فنی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: متقاضیان باید حداقل 70 امتیاز را کسب کنند و اگر تعداد آنها به حدنصاب نرسد فراخوان مجددی انجام خواهد گرفت.

معاون آمار و اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه درباره زمان برگزاری آموزن گفت: طبق برنامه جواب امتیازدهی به متقاضیان باید تا روز 20 شهریور آماده شود که در این صورت بعد از این روز، زمان برگزاری آزمون اعلام می‌شود.

وی پیش از این درباره تعداد پذیرفته‌شدگان تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به تسنیم گفته بود: با پایان مهلت 10 روزه، تعداد 4 هزار و 390 نفر برای تصدی این دفاتر مراجعه کردند اما در نهایت ثبت‌نام 2 هزار و 482 نفر تأیید شد.

مهلت 10 روزه ثبت‌نام برای تصدی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از روز دوشنبه 31 تیرماه آغاز شد و روز چهارشنبه هفته گذشته 9 مردادماه به پایان رسید.

دکتر حمید شهریاری رئیس مرکر آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه پیش از این با بیان اینکه 40 دفتر ارایه خدمات الکترونیک قضایی در تهران فعالیت آزمایشی دارند، ابراز امیدواری کرد که تعداد این دفاتر در آینده نزدیک به 80 دفتر در تهران افزایش یابد.

منبع : خبرگذاری تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.