×

لایحه آیین دادرسی کیفری، اولویت اصلی کمیسیون قضایی مجلس است

لایحه آیین دادرسی کیفری، اولویت اصلی کمیسیون قضایی مجلس است

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت بررسی ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه آیین دادرسی کیفری یکی از اولویت‌های اصلی دستور کار کمیسیون قضایی مجلس است و این ایرادات باید سریع‌تر رفع شود

لایحه-آیین-دادرسی-کیفری،-اولویت-اصلی-کمیسیون-قضایی-مجلس-است وکیل 

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: بررسی ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه آیین دادرسی کیفری یکی از اولویت‌های اصلی دستور کار کمیسیون قضایی مجلس است و این ایرادات باید سریع‌تر رفع شود.

عبدالعلی میرکوهی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به لوایح قضایی در مجلس، اظهار کرد: طرح آیین دادرسی الکترونیکی و آیین دادرسی نیروهای مسلح اولویت دیگر کمیسیون قضایی مجلس است که باید پس از تعطیلات، بررسی این طرح آغاز شود تا همراه با لایحه آیین دادرسی کیفری به صورت یک جا در کمیسیون قضایی تصویب شده و برای آخرین بار به شورای نگهبان ارسال شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که لایحه آیین دادرسی کیفری به زودی قانونی لازم‌الاجرا شود.
 
میرکوهی ادامه داد: از آنجا که رسیدگی به قسمت آخر لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی به دلیل رای اعتماد به وزرا در مجلس باقی مانده بود، یکی دیگر از اولویت‌های کمیسیون قضایی مجلس است.
 
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با بیان این که در کمیسیون قضایی مجلس حدود 12 لایحه وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد، اظهار کرد: از جمله لوایح قضایی در مجلس، لوایح قضازدایی و اصلاح آیین دادرسی مدنی و ... است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.