×

آگهی برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران(اسکودا)

آگهی برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران(اسکودا)

نظر به اینکه دوره دو ساله تصدی هیات رئیسه اسکودا روبه پایان است و انتخابات هیات رئیسه به منظور انتخاب رئیس، دو نایب رئیس و دو بازرس اسکودا در هیات عمومی آینده که در اراک با میزبانی کانون محترم استان مرکزی تشکیل خواهد شد

آگهی-برگزاری-انتخابات-هیات-رئیسه-اتحادیه-سراسری-کانونهای-وکلای-دادگستری-ایران(اسکودا)

نظر به اینکه دوره دو ساله تصدی هیات رئیسه اسکودا روبه پایان است و انتخابات هیات رئیسه به منظور انتخاب رئیس، دو نایب رئیس و دو بازرس اسکودا در هیات عمومی آینده که در اراک با میزبانی کانون محترم استان مرکزی تشکیل خواهد شد برگزار می شود، در اجرای ماده 20 آیین کار اسکودا از داوطلبان احراز این سمت ها تقاضا می شود درخواست کتبی خود را همراه با تصویر صفحات دوم و سوم پروانه وکالت و صفحه ای که در آن آخرین تمدید پروانه درج شده است به دفتر اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، خیابان هفدهم ، شماره 20، طبقه دوم ، کد پستی 1513833814 ازطریق پست سفارشی پیشتاز ارسال فرمایند.

نکات قابل توجه:

1-به موجب ماده 12 اساسنامه اسکودا داوطلبان باید دارای حداقل 8 سال سابقه وکالت پایه یک یا 4 سال سابقه وکالت و 4 سال قضاوت باشند.

2-به موجب ماده 22 اساسنامه اسکودا رئیس و نواب رئیس و بازرسان می توانند از خارج هیات عمومی اسکودا و هیات های مدیره کانونهای عضو انتخاب شوند.

3-داوطلبان محترم در تقاضای خود خلاصه ای از سوابق علمی و حرفه ای و اجتماعی خود را مرقوم فرمایند.

4-مهلت ارسال تقاضا یک ماه از تاریخ درج آگهی در روزنامه است. درعین حال کانونهای محترم نیز مراتب را به نحو مقتضی به اعضای خود اعلام خواهند فرمود.

5-در پایان مهلت و پس از بررسی مدارک ارسالی و نیز سوابق داوطلبان و تایید آن در شورای اجرایی ، مشخصات داوطلبان به همه کانونهای عضو اعلام خواهد شد تا مورد امعان نظر اعضای محترم هیات های مدیره قرار گیرد.

رئیس شورای اجرائی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

علی مندنی پور

منبع : کانون وکلای دادگستری مرکز

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.