×

ارسال روزانه 4 هزار خلاصه پرونده قضایی با پیامک، تمامی اتفاقات در پرونده های قضایی پیامک می شود

ارسال روزانه 4 هزار خلاصه پرونده قضایی با پیامک، تمامی اتفاقات در پرونده های قضایی پیامک می شود

معاون مرکز آمار قوه قضائیه اعلام کرد روزانه به صورت میانگین 4 هزار شهروند با استفاده از سامانه پیامک 30009699 خلاصه پرونده قضایی خود را دریافت می کنند

ارسال-روزانه-4-هزار-خلاصه-پرونده-قضایی-با-پیامک،-تمامی-اتفاقات-در-پرونده-های-قضایی-پیامک-می-شود

معاون مرکز آمار قوه قضائیه اعلام کرد: روزانه به صورت میانگین 4 هزار شهروند با استفاده از سامانه پیامک 30009699 خلاصه پرونده قضایی خود را دریافت می کنند.

سیامک رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه شهرواندان می توانند از طریق سامانه پیامکی خلاصه پرونده خود را دریافت کنند گفت: دریافت خلاصه پرونده، رمز پرونده، دریافت شعبه رسیدگی کننده و مشاهده فهرست پرونده ها مهمترین کارایی این سامانه است که اکنون مدت یک سال است که فعال شده و شهروندان می توانند از طریق این سامانه جزئیات پرونده خود را مشاهده کنند.

وی افزود: اکنون میانگین 3700 تا 4 هزار درخواست به این سامانه پیامکی ارسال می شود و به صورت اتوماتیک پاسخ آن داده خواهد شد. البته سامانه دیگر پیامکی در حال تکمیل است که کمی با جزئیات بهتر و امکانات بیشتری به شهروندان معرفی خواهد شد.

همچنین توسط همین سامانه تمامی اتفاقات مربوط به پرونده به سرعت به شهروندان اعم از شاکی و متهم ارسال می شود.

رفعلی اظهار داشت: شهروندان جهت دریافت راهنمای استفاده از این سامانه، می توانند عدد صفر را به شماره 30009699 پیامک کنند. شهروندان می توانند برای دریافت هر بخش به شرح زیر، عدد مربوط را به شماره 30009699 پیامک کنند.

• راهنمای دریافت خلاصه پرونده = عدد 1
• راهنمای دریافت رمز پرونده =عدد 2
• راهنمای دریافت شعبه رسیدگی کننده و آدرس = عدد 3
• راهنمای ارسال پیشنهاد و یا انتقاد = عدد 9

معاون مرکز آمار قوه قضائیه اظهار داشت: همچنین برای دریافت خلاصه پرونده باید کد زیر را به شماره 30009699 پیامک کرد. رمز شخصی# شماره فرعی پرونده # شماره پرونده # 1

منبع : خبرگذاری مهر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.