×

صدور 19 هزار و 301 سند در سامانه ثبت آنی معاملات

صدور 19 هزار و 301 سند در سامانه ثبت آنی معاملات

مدیر IT سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت جمع اسناد صادره در سامانه ثبت آنی معاملات تا این لحظه 19 هزار و 301 سند است که از این تعداد 5 هزار و 551 سند بیع، 7 هزار و 374 سند وکالت و مابقی سایر اسناد مالکیتی بوده است

صدور-19-هزار-و-301-سند-در-سامانه-ثبت-آنی-معاملات وکیل 

مدیر IT سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جمع اسناد صادره در سامانه ثبت آنی معاملات تا این لحظه 19 هزار و 301 سند است که از این تعداد 5 هزار و 551 سند بیع، 7 هزار و 374 سند وکالت و مابقی سایر اسناد مالکیتی بوده است.

بردیا صدر نوری  اظهار داشت: تا ساعت 10:05 دقیقه امروز 4 هزار 813 دفترخانه اسناد رسمی با استفاده از سامانه ثبت آنی معاملات اقدام به ثبت سند کرده‌اند.

وی افزود: جمع اسناد صادره تا این لحظه 19 هزار و 301 سند است که از این تعداد 5 هزار و 551 سند بیع، 7 هزار و 374 سند وکالت و مابقی سایر اسناد مالکیتی بوده است.

مدیر IT سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص مشکلات به وجود آمده در سامانه ثبت سند گفت: متأسفانه برخی از دفترخانه‌ها در دوره آزمایشی طرح «ثبت انی معاملات» اقدام به دریافت IP نکرده بودند.

صدرنوری تأکید کرد: این دفترخانه ها روز گذشته و همزمان با اولین روز اجرای ثبت آنی معاملات وارد سیستم شدند و به دلیل ناآشنایی و کاهش سرعت اینترنت مشکلاتی در دسترسی به سایت برایشان به وجود آمد که تمامی این مشکلات تا 3 روز آینده برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تماس 2 هزار و 200 نفر با سامانه پیام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: البته همه این تماس‌ها مربوط به مشکلات سایت نبوده و در مجموع طی این تماس‌ها مشکلات فنی و حقوقی مطرح شده است که ما پاسخگو بوده‌ایم.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.