×

یک مقام قضایی احساس امنیت لازمه ایجاد امنیت در جامعه است

یک مقام قضایی احساس امنیت لازمه ایجاد امنیت در جامعه است

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، گفت با توجه به اقدامات پیشگیرانه از سال گذشته تاکنون شاهد هیچگونه حادثه خشنی در استان نبوده‌ایم

یک-مقام-قضایی-احساس-امنیت-لازمه-ایجاد-امنیت-در-جامعه-است وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه از سال گذشته تاکنون شاهد هیچگونه حادثه خشنی در استان نبوده‌ایم.

 منطقه کرمانشاه، مجتبی ملکی اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه یکی از موفق‌ترین دادسراهای سطح کشور محسوب می‌شود که این موفقیت مرهون تلاش قضات متعهد و پرسنل کوشای آن است.

وی تصریح کرد: بر اساس رتبه‌بندی که از سوی مرکز انفورماتیک قوه قضاییه در مورد روند رسیدگی به پرونده‌ها، سرعت رسیدگی و میانگین رسیدگی به صورت ماهیانه اعلام می‌شود، دادسرا و دادگستری استان کرمانشاه جزو دستگاه‌های قضایی برتر در سطح کشور معرفی شده است.

ملکی با اشاره به حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: در این راستا ستادی به ریاست رییس کل دادگستری استان تشکیل شد و چنانچه در هر نقطه از استان در امر اراضی ملی و حقوق بیت‌المال تخطی‌ای صورت گیرد، سریعا و به جد پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: جرائم خاص یکی دیگر از موضوعاتی است که به صورت مستمر مدنظر دستگاه قضایی قرار دارد. اراده ما بر این است که اینگونه پرونده‌ها در کمترین زمان رسیدگی و منجر به نتیجه شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به این که استان کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: ایجاد امنیت و اجرای عدالت از مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره مدنظر ما بوده است که گاه به دلیل اینکه احساس امنیت وجود ندارد خود مقوله امنیت نیز دچار چالش می‌شود و باید تلاش شود در کنار امنیت، احساس امنیت نیز در میان مردم بوجود آید.

ملکی خاطرنشان کرد: در مدت 8 سالی که در استان کرمانشاه خدمت می‌کنم و 6 سال آن به عنوان مدعی‌العموم کرمانشاه بوده‌ام در راستای ایجاد امنیت و اجرای عدالت هیچ تعارفی با کسی نداشته و وام‌دار هیچ کس نبوده‌ام و همواره واقعیت‌ها را با مردم در میان گذاشته و این مهم را جزیی از خواسته‌های مردم می‌دانم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.