×

توقیف خودرو و جریمه نقدی در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو

توقیف خودرو و جریمه نقدی در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد قاطع پلیس با رانندگانی که اقدام به پوشاندن و یا مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند خبر داد و گفت خودروهای این افراد توقیف و به دادگاه معرفی می‌شوند

توقیف-خودرو-و-جریمه-نقدی-در-انتظار-مخدوش-کنندگان-پلاک-خودرو وکیل 

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد قاطع پلیس با رانندگانی که اقدام به پوشاندن و یا مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند خبر داد و گفت: خودروهای این افراد توقیف و به دادگاه معرفی می‌شوند.

سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد برخورد با خودروهایی که وارد خطوط BRT می‌شوند گفت: پلیس با رانندگان این خودروها به شدت برخورد می‌کند.

وی در مورد خودروهایی که اقدام با پوشاندن پلاک خودرو یا مخدوش کردن آن و ورود به خطوط BRT می‌کنند تاکید کرد: با این رانندگان در دو مرحله برخورد می‌شود.

بذرافشان در تشریح مرحله اول برخورد با این خودروها تاکید کرد: مطابق قانون جلوی تردد این خودروها گرفته می‌شود و مأموران اقدام به اعمال قانون و اخذ جریمه می‌کنند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی پس از جریمه کردن راننده خودرو، خودرو توقیف شده و راننده به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: قاضی به پرونده راننده متخلف رسیدگی می‌کند و بنا بر جرم رخ داده برای راننده جریمه مالی در نظر می‌گیرد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.