×

اسامی کاندیدهای ریاست اسکودا اعلام شد

اسامی کاندیدهای ریاست اسکودا اعلام شد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا گفت بهمن کشاورز، سیدابراهیم ثابت‌قدم و علی نجفی‌توانا برای ریاست اسکودا کاندیدا شدند

اسامی-کاندیدهای-ریاست-اسکودا-اعلام-شد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا گفت: بهمن کشاورز، سیدابراهیم ثابت‌قدم و علی نجفی‌توانا برای ریاست اسکودا کاندیدا شدند.

 علی مندنی‌پور در نشست خبری با بیان این‌که « امروز آخرین جلسه‌ای است که بنده در این سمت در خدمت شما هستم» اظهار کرد: در بیست و یکمین همایش اسکودا در اراک، انتخابات اسکودا را برگزار می‌کنیم که در این انتخابات، یک نفر به عنوان رییس و دو نفر نایب رییس و دو نفر بازرس انتخاب می‌شوند.

وی افزود: 9 نفر برای سمت نایب رییسی اسکودا و 12 نفر برای سمت بازرسی اسکودا ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: انتخابات هیات رییسه اسکودا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و بنده به دلیل اینکه در دو دوره مختلف هم در هیات رییسه و هم در سمت نایب رییسی اسکودا حضور داشته‌ام ترجیح دادم که در این دوره شرکت نکنم.

مندنی‌پور با اشاره به برگزاری آزمون وکالت در اول آذرماه تاکید کرد: آزمون امسال در 23 کانون وکلا در سراسر کشور برگزار می‌شود و تاکنون 59 هزار و 103 نفر داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند و بیشترین دواطلبان برای آزمون وکالت مربوط به کانون مرکز و کمترین تعداد داوطلبان مربوط به کانون قم بوده است.

وی افزود: 2 هزار و 814 نفر در آزمون وکالت سال 92 جذب خواهند شد.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چه تمهیداتی برای آزمون وکالت امسال در نظر گرفته‌اید، تا مشکلات سال گذشته در رابطه با سوالات این ازمون اتفاق نیفتد؟ گفت: سال گذشته هیچ سوالی در آزمون وکالت تکراری نبود فقط یکی از سوالات اشتباه تایپی داشت که آن هم حذف و نمره آن بین سوالات تقسیم شد.

وی افزود: سال گذشته هم اعتراض داشتیم و سعی کردیم سوالات امسال در چارچوب معین و بدون اشتباه باشد.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه در آزمون وکالت سال گذشته سوالات مدنی و استنباطی طولانی بود، امسال این مشکل را در این دو بخش حل کرده‌ایم.

ادامه دارد...

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.