×

مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران دومین دوره پیشرفته آموزش داوری را برگزار می کند

مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران دومین دوره پیشرفته آموزش داوری را برگزار می کند

مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران دومین دوره پیشرفته آموزش داوری را برگزار می کند

مرکز-داوری-اتاق-بازرگانی-ایران-دومین-دوره-پیشرفته-آموزش-داوری-را-برگزار-می-کند وکیل 

مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران برگزار می کند:

دومین دوره پیشرفته آموزش داوری

آذر 1390

با توجه به استقبال حقوقدانان و وکلای دادگستری از دوره های مقدماتی آموزش داوری در سال جاری، مرکز داوری اتاق ایران در نظر دارد دومین دوره پیشرفته آموزش داوری را برای حقوقدانان جوان در موضوعات زیر برگزار کند. به شرکت کنندگان چنانچه به طور منظم در تمام کلاسها شرکت کنند گواهی حضور اعطا خواهد شد. این تذکر لازم است که متعاقبا اولین کارگاه نگارش رای داوری در دی ماه 1390 برگزار خواهد شد و کسانی در آن می توانند شرکت کنند که در دوره پیشرفته شرکت کرده باشند.

موضوعات و مدرسان: دکتر ربیعا اسکینی (نحوه انتخاب داوران و چگونگی همکاری داوران با یکدیگر در هیاتهای داوری، دکتر محسن محبی (دستور موقت)؛ دکتر مشکان مشکور (جرح داور و داوری های چندجانبه)، دکتر مرتضی شهبازی نیا (لزوم موجه و مستدل بودن رای داور)؛ دکتر محمدعلی بهمئی (اجرای رای داور)

شرایط متقاضی: داشتن درجه کارشناسی ارشد حقوق و یا داشتن پروانه وکالت یا کارآموزی وکالت (ارائه تصویری از دانشنامه و یا پروانه وکالت الزامی است.)

شرایط ثبت نام: تکمیل و ارسال فرم پیوست (به علاوه شرح مختصری از CV متقاضی) با خط خوانا، ترجیحا تایپ شده

هزینه ثبت نام: 000, 000, 3 ریال

شماره حساب: 1428953830 جاری جام به نام مرکز داوری اتاق ایران نزد بانک ملت شعبه وزارت نفت (ارائه اصل فیش به مرکز داوری لازم است)

مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان وقت اداری 15 / 8 / 1390

زمان برگزاری: نهم و دهم آذر 1390 (جمعا دوازده ساعت)

مکان: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، تهران، خیابان آیت الله طالقانی، بعد از خیابان فرصت شمالی، شماره 175، طبقه هشتم

این تذکر لازم است که مرکز داوری اتاق ایران اطلاعیه های بعدی را از طریق سایت خود به نشانی: www.arbitration.ir اعلام خواهد کرد. ضمنا مرکزداوری اتاق بازرگانی ایران این حق را برای خود محفوظ می داند که در روز یا تاریخ های اعلام شده تغییراتی بنا به شرایط غیر مترقبه ایجاد کند و ثبت نام کنندگان مکلفند که با مراجعه به سایت مرکز یا تماس تلفنی از تغییرات احتمالی اطلاع بیابند. به علاوه شرکت کنندگان مکلفند در هر جلسه اصل پروانه وکالت یا کارت ملی خودشان را به مسئولان ارائه کنند.

برای دریافت فرم ثبت نام از نسخه پی دی اف استفاده شود .
برای دریافت نسخه کامل pdf اینجا را کلیک کنید

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.