×

متخلفان به دلیل نداشتن بر چسب شبنم جریمه 200 میلیونی شدند

متخلفان به دلیل نداشتن بر چسب شبنم جریمه 200 میلیونی شدند

معاون حقوقی اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت متخلفان به دلیل نداشتن برچسب شبنم به 200 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شدند

متخلفان-به-دلیل-نداشتن-بر-چسب-شبنم-جریمه-200-میلیونی-شدند

معاون حقوقی اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: متخلفان به دلیل نداشتن برچسب شبنم به 200 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شدند.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در راستای طرح تشدید و کنترل بر عرضه‌ی کالا و خدمات 18 اکیپ گشت سیار در سطح استان تهران در معیت بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت از 3 هزار واحد صنف‌های مواد غذایی، کالای بهداشتی و میوه و تره بار بازرسی کردند.

وی ادامه داد: طی این بازرسی 146 پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت 384 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که بیشتر تخلفات به دلیل گران فروشی و کم فروشی بوده است.

معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، خاطرنشان کرد: 7 پرونده نیز در مورد قاچاق تحت عنوان نداشتن برچسب شبنم تشکیل شده که مجموع جزای نقدی در نظر گرفته شده برای متخلفان 200 میلیون ریال و ضبط کالای مکشوفه بوده است.

نیچکوهی تصریح کرد: در هفته گذشته نیز پرونده‌هایی در رابطه با قاچاق میوه داشتیم که متخلفان به 15 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شدند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.