×

اقدامات مشترک یونیسف و قوه قضائیه در معاونت حقوقی انجام می شود

اقدامات مشترک یونیسف و قوه قضائیه در معاونت حقوقی انجام می شود

مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به ارزیابی مثبت حمایت‌های یونیسف در ایران گفت اقدامات مشترک یونیسف و قوه قضائیه در معاونت حقوقی انجام می‌شود

اقدامات-مشترک-یونیسف-و-قوه-قضائیه-در-معاونت-حقوقی-انجام-می-شود وکیل 

مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به ارزیابی مثبت حمایت‌های یونیسف در ایران گفت: اقدامات مشترک یونیسف و قوه قضائیه در معاونت حقوقی انجام می‌شود.

 محسن ربانی‌زاده ظهر امروز در کارگاه دادرسی ویژه اطفال و نوجوانان اظهار داشت: استان زنجان دارای قضاتی با سطح علمی بالا است.وی با بیان اینکه قضات زنجانی هر کدام دارای سطح علمی مطلوبی هستند، خاطرنشان کرد: سطح علمی قضات استان زنجان بسیار بالا است و نیاز به برگزاری کارگاه آموزشی ندارند.

مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: این کارگاه به منظور تبادل اطلاعات و تجربیات قضات در زنجان برگزار شده است.ربانی‌زاده یادآور شد: اطفال و نوجوانان در معرض قانون، قربانیان ناهنجاری‌های جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه توجه به نیازهای حقوقی کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این کارگاه است، تصریح کرد: این کارگاه در محیط آرام و بدور از فضاهای قضایی برگزار می‌شود.این مسئول با بیان اینکه اعتبار برگزاری این کارگاه توسط یونیسف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: چهاردهمین کارگاه دادرسی ویژه اطفال و نوجوانان در استان زنجان برگزار شده است.

مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در کشور افزود: در 20 استان کشور این کارگاه‌ها برگزار شده است.ربانی‌زاده با بیان اینکه این کارگاه از سال 85 توسط یونیسف برگزار شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت این کارگاه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری آن در همه استان‌ها انجام می‌شود.

وی یادآور شد: به دلیل استقبال قضات استان زنجان این کارگاه به صورت ویژه در زنجان برگزار می‌شود.مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه از ارائه گواهینامه حضور در این کارگاه‌ها برای شرکت‌کنندگان خبر داد و اضافه کرد: باید همه افراد در ساعت‌های تعیین شده در این کارگاه حضور داشته باشند.

سرپرست اداره امور بین‌الملل قوه قضاییه نیز در این کارگاه خاطرنشان کرد:‌ اقدامات مشترک با یونیسف از سوی این اداره کل انجام می‌شود.وی با اشاره به همکاری این اداره کل با یونیسف عنوان کرد: اقدامات مشترک را در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ها صورت می‌گیرد.

این مسئول متذکر شد: اقدامات مشترک یونیسف و قوه قضائیه در معاونت حقوقی انجام می‌شود.ربانی‌زاده با بیان اینکه برقراری ارتباط و هماهنگی بر عهده اداره امور بین‌الملل است، اذعان داشت: حمایت‌های یونیسف در ایران مثبت ارزیابی شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.