×

ضرورت بهره برداری از ایده های نخبگان حقوقی کشور

ضرورت بهره برداری از ایده های نخبگان حقوقی کشور

ظرفیت نخبگان حقوقی کشور در جهت تولید آثار علمی در موضوعات مورد نیاز سازمان قضایی نیروهای مسلح به کار گرفته می‌شود

ضرورت-بهره-برداری-از-ایده-های-نخبگان-حقوقی-کشور

ظرفیت نخبگان حقوقی کشور در جهت تولید آثار علمی در موضوعات مورد نیاز سازمان قضایی نیروهای مسلح به کار گرفته می‌شود.

 "صادق منش"‌ سرپرست دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح ظرفیت نخبگان حقوقی کشور در جهت تولید آثار علمی در موضوعات مورد نیاز سازمان قضایی نیروهای مسلح به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: اقدام به منظور بهره‌گیری از توان‌مندی‌ها و ظرفیت نخبگان جوان کشور با هدف رفع بخشی از نیازهای علمی سازمان قضایی و نیز تولید ادبیات علمی در حوزه حقوق جزای نظامی صورت می‌گیرد.

صادق منش تصریح کرد: براساس این طرح، فارغ‌التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق جزا و جزم‌شناسی، حقوق عمومی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مطالعات اجتماعی و مدیریت دولتی که از سوی بنیاد نخبگان کشور و بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند و نیز فارغ‌التحصیلانی که این دفتر مستقیما با آنها ارتباط می‌گیرد، برای انجام طرح‌های پژوهشی مورد نظر بدون هزینه‌ای به کار گرفته می‌شوند.

وی افزود: در مواردی که کارهای علمی صورت گرفته به تایید داوران می‌رسد به فراخور ارزش کار، محقق از مزایای کسری خدمت سربازی برخوردار می‌شود.

صادق‌منش خاطرنشان کرد: کلیه نخبگان حقوقی کشور می‌توانند تا با مراجعه به گروه پژوهش‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح واقع در تهران- خیابان دکتر شریعتی- بالاتر از سه راه معلم، موضوع پیشنهادی را انتخاب و پس از طی تشریفات قانونی علاوه بر انجام فعالیت پژوهشی از مزایای کسری خدمت برخوردار شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.