×

ضرورت بررسی طرح عدم استخدام بانوان مجرد با توجه به جرئیات

ضرورت بررسی طرح عدم استخدام بانوان مجرد با توجه به جرئیات

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت در جامعه امروز زنان نیز همراه مردان در عرصه کار فعالیت دارند اما این نکته را باید در نظر داشت که مردان بار مسئولیت زندگی را بر دوش می‌کشند، بنابراین می‌توان در این میان برای آنها با رعایت برخی تبعیضات اولویت قائل شد

ضرورت-بررسی-طرح-عدم-استخدام-بانوان-مجرد-با-توجه-به-جرئیات

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: در جامعه امروز زنان نیز همراه مردان در عرصه کار فعالیت دارند اما این نکته را باید در نظر داشت که مردان بار مسئولیت زندگی را بر دوش می‌کشند، بنابراین می‌توان در این میان برای آنها با رعایت برخی تبعیضات اولویت قائل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین"محمدتقی رهبر" ، با اشاره به طرح اخیر مجلس مبنی بر عدم استخدام بانوان مجرد، اظهار داشت: مطابق قانون اساسی کشورمان باید حق هر کسی براساس نیاز و مسئولیتش به وی داده شود.

وی با اشاره به اینکه به اعتقاد برخی حقوقدانان تصویب طرح عدم اسخدام بانوان به معنای نادیده گرفتن شرایط جامعه امروز است، تصریح کرد: قانون اساسی کلیات یک موضوع را در بر می‌گیرد و بر اساس این امر حقوقدانان معتقدند این طرح مغایر با قانون اساسی است اما این در حالی است که چنانچه در این طرح پیشنهادی، به جزئیات توجه شود، طرح مذکور مغایرتی با قانون اساسی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر افزود: در طرح پیشنهادی مجلس مبنی بر عدم استخدام بانوان مجرد باید از کلی‌گویی پرهیز و وارد جزئیات شویم چرا که باید برای برخی از زنان که در شرایط جامعه امروز در توسعه کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند، در طرح مذکور تبعیض قائل شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم در پایان گفت: در جامعه امروز زنان نیز همراه مردان در عرصه کار فعالیت دارند اما این نکته را باید در نظر داشت که مردان بار مسئولیت زندگی را بر دوش می‌کشند، بنابراین می‌توان در این میان برای آنها با رعایت برخی تبعیضات اولویت قائل شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.