×

افزایش 31 درصدی ازدواج موقت کشور

افزایش 31 درصدی ازدواج موقت کشور

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت از ابتدای امسال تا آخر مهرماه 192 مورد ازدواج موقت در کشور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته است

افزایش-31-درصدی-ازدواج-موقت-کشور وکیل 

 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای امسال تا آخر مهرماه 192 مورد ازدواج موقت در کشور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته است.

 احمد تویسرکانی درباره آمار ازدواج و طلاق در کشور گفت: در 7 ماهه نخست سال جاری 467 هزار و 242 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با 7 ماهه 91 حدود 5 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در 7 ماهه نخست امسال 90 هزار و 653 واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به علل طلاق در کشور گفت: دخالت خانواده ها با 5/15 درصد علت اصلی طلاق ها در کشور بوده و پس از آن به ترتیب تامین نشدن شروط ضمن عقد با 3/15 درصد، ترک زندگی از سوی یکی از زوجین، استنکاف از دادن نفقه، اعتیاد، محکومیت به حبس، ابتلابه بیماری های صعب العلاج، اختلالات بالینی و افسردگی، ارتباطات نامشروع، ازدواج مجدد و فقر مالی از دیگر دلایل طلاق در کشور بوده است.
 روزنامه اعتماد، شماره 2845 به تاریخ 17/9/92، صفحه 13 (جامعه)

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.