×

پندارشناسی اقدامات حزب الله از منظر حقوقی

پندارشناسی اقدامات حزب الله از منظر حقوقی

کتاب پندارشناسی اقدامات حزب‌الله لبنان از منظر حقوق بین‌الملل اثر خیرالله پروین و عباس باقری چوبه از سوی انتشارات خرسندی راهی بازار کتاب شده است

پندارشناسی-اقدامات-حزب-الله-از-منظر-حقوقی

کتاب پندارشناسی اقدامات حزب‌الله لبنان از منظر حقوق بین‌الملل اثر خیرالله پروین و عباس باقری چوبه از سوی انتشارات خرسندی راهی بازار کتاب شده است.

رساله حقوق-این اثر در هفت فصل تروریسم در حقوق بین‌الملل، جنبش‌های آزادی‌بخش ملی، حزب‌الله لبنان، بررسی جنگ 33 روزه، رژیم صهیونیستی، اعتقادات آخر زمانی صهیونیسم بین‌الملل، حوادث خاورمیانه و طاغوت زمان نوشته شده‌است.

کتاب پندارشناسی اقدامات حزب‌الله لبنان از منظر حقوق بین‌الملل اثر خیرالله پروین و عباس باقری چوبه از سوی انتشارات خرسندی راهی بازار کتاب شده است.

این اثر در هفت فصل تروریسم در حقوق بین‌الملل، جنبش‌های آزادی‌بخش ملی، حزب‌الله لبنان، بررسی جنگ 33 روزه، رژیم صهیونیستی، اعتقادات آخر زمانی صهیونیسم بین‌الملل، حوادث خاورمیانه و طاغوت زمان نوشته شده‌است.

مخاطبان کتاب پندارشناسی اقدامات حزب‌الله لبنان از منظر حقوق بین‌الملل با مباحثی چون تعاریف موجود از تروریسم، کنفرانس بین‌المللی ورسای فرانسه، معیارهای مشترک در تعاریف مختلف از تروریسم، تعریف جنبش‌های آزادی‌بخش در حقوق بین‌الملل، تاریخچه شکل‌گیری حزب‌الله، سه عملیات مهم اسرائیل برای نابودی حزب‌الله، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، مشروعیت آغاز حمله مسلحانه اسرائیل به لبنان، مقابله به مثل در اسلام و سازمان هاشومر آشنا می‌شوند.

در بخشی از کتاب نوشته شده‌است: «اگر امروز لبنان تحت اشغال اسرائیل قرار ندارد، مطمئنا به خاطر قطعنامه سازمان ملل نیست، بلکه فقط و فقط یک علت دارد که دولت اسرائیل با وجود مقاومت اسلامی حزب‌الله، توانایی این کار را ندارد. در واقع حزب‌الله بزرگترین مانع برای اهداف صهیونیست‌ها بعد از تاسیس دولت اسرائیل بوده که قدرتمند و مصمم عمل کرده و توانسته‌است نخستین‌بار حرکت پر شتاب صهیونیسم و حامیانش را در مسیر دستیابی به اهداف استعماری و نژادپرستانه‌ شان متوقف کند.»

منبع : رساله حقوق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.