×

جامعه ای که عدالت نداشته باشد پیشرفت نمی کند

جامعه ای که عدالت نداشته باشد پیشرفت نمی کند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) عدالت و امنیت را نیاز هر جامعه و مایه نشاط و شادابی مردم دانست و تأکید کرد جامعه‌ای که عدالت و امنیت نداشته باشد پیشرفت و توسعه ندارد

جامعه-ای-که-عدالت-نداشته-باشد-پیشرفت-نمی-کند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) عدالت و امنیت را نیاز هر جامعه و مایه نشاط و شادابی مردم دانست و تأکید کرد: جامعه‌ای که عدالت و امنیت نداشته باشد پیشرفت و توسعه ندارد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) عدالت و امنیت را نیاز هر جامعه و مایه نشاط و شادابی مردم دانست و تأکید کرد: جامعه‌ای که عدالت و امنیت نداشته باشد پیشرفت و توسعه نیز ندارد.

"بهروز رضا ضرغامی" در کارگاه آموزشی در مرکز آموزش شهدای جوادنیا تأکید کرد: قانون در همه سطوح جامعه باید به مرحله اجرا درآید و در صورت تخطی از آن نیز متخلف باید پاسخگو باشد، زیرا که همه در مقابل قانون مساوی‌اند.

وی با بیان اینکه مأموریت نیروهای مسلح در جامعه حساس و حیاتی است تصریح کرد: افزایش وقوع جرایم نظامی و انتظامی امنیت جامعه را تهدید می‌کند، لذا برای داشتن یک نیروی مسلح مقتدر و سالم باید کوشش و تلاش داشته باشیم.

رئیس شورای استانی پیشگری از وقوع جرم قزوین تأکید کرد: بهترین و آسان‌ترین راه مقابله با جرایم و گناهان، تقویت انگیزه‌های دینی و معنوی است.

ضرغامی خطاب به سربازان حاضر در این کارگاه گفت: شما جوانان بدنه نیروهای مسلح را تشکیل می‌دهید و اقتدار این نیروها به همت و غیرت جوانان پرشور و نشاط است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین، آشنایی سربازان وظیفه با جرایم و مجازات‌ها را یکی از راه‌های پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.