×

حقوق 1600000 سر دفترداران بازنشسته کافی نیست

حقوق 1600000 سر دفترداران بازنشسته کافی نیست

رئیس سابق کانون سردفتران اسناد رسمی گفت سال گذشته مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان حقوق سردفتران بازنشسته بوده که امسال حدود یک میلیون و 600 هزار تومان شده است ولی باز هم کافی نیست

حقوق-1600000-سر-دفترداران-بازنشسته-کافی-نیست

رئیس سابق کانون سردفتران اسناد رسمی گفت: سال گذشته مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان حقوق سردفتران بازنشسته بوده که امسال حدود یک میلیون و 600 هزار تومان شده است ولی باز هم کافی نیست.

شیخ الرئیس رئیس سابق کانون سردفتران اسناد رسمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص ادغام سردفتران ازدواج و طلاق با سردفتران اسناد رسمی اظهار داشت: ابلاغیه این دو سردفتر با هم متفاوت بوده و هر کدام شرایط ویژه خاص خود را دارند و قرار نیست ادغامی دراین خصوص صورت گیرد چرا که این موضوع نمی‌تواند انجام شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر تسنیم در خصوص ثبت آنی گفت: قبل از اینکه ابزار آلات این طرح انجام شود این طرح اجرایی شد که مشکلات بسیاری را به دنبال داشت. همچنین باعث معطلی در ثبت اسناد شده و حتی ما شاهد ثبت سندی بودیم که چند روز به طول انجامیده است ولی به طور کلی رویکرد خوبیست و باید به آن عمل کنیم.

رئیس سابق کانون سردفتران اسناد رسمی ادامه داد: سردفتر اسناد رسمی از بیمه درمانی و بازنشستگی برخوردار است و طبق ماده واحده در سال 67، ما سعی خود را کردیم که 15 درصد از حق التحریر اسناد رسمی را به کانون بدهیم که اقداماتی صورت گرفت ولی کافی نیست.

شیخ‌الرئیس در پاسخ به سوال دیگر تسنیم بیان کرد: حقوق سردفتران بازنشسته در سال گذشته یک میلیون و 300 تومان بود که امسال حدود یک میلیون و 600 هزار تومان شده است ولی ما در خصوص مزایا و حقوق بازنشستگی که ارائه نکردم شکایت کردیم که 4 سال این شکایت در دادگاه کارکنان دولت ماند و کسی پاسخگو نبود، ولی اخیراً بازپرس منع تعقیب را صادر کرده و ما نیز مجدد اعتراض کردیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.