×

برگزاری قریب الوقوع اولین کارگاه آموزشی تخصصی حقوق اقلیتها در کشور

برگزاری قریب الوقوع اولین کارگاه آموزشی تخصصی حقوق اقلیتها در کشور

شرکت کنندگان در این کارگاه که دانش پژوهان کارشناسی ارشد و دکترا یا طلاب سطوح 3 و 4 می باشند تا مورخ 20 10 92 در پاسخ به فراخوان منتشره این برنامه علمی، ثبت نام کرده و پذیرش شده اند این کارگاه آموزشی مشتمل بر 6 پانل تخصصی خواهد بود

برگزاری-قریب-الوقوع-اولین-کارگاه-آموزشی-تخصصی-حقوق-اقلیتها-در-کشور وکیل 

شرکت کنندگان در این کارگاه که دانش پژوهان کارشناسی ارشد و دکترا یا طلاب سطوح 3 و 4 می باشند تا مورخ 20/10/92 در پاسخ به فراخوان منتشره این برنامه علمی، ثبت نام کرده و پذیرش شده اند . این کارگاه آموزشی مشتمل بر 6 پانل تخصصی خواهد بود.

تارنمای کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران اعلام کرد: در چارچوب برنامه های آموزشی تخصصی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران و با هدف توسعه ظرفیتهای علمی کشور درزمینه حقوق اقلیتها ، پیرو هماهنگی های انجام شده، از ساعت 8 صبح تا 8 شب روز پنج شنبه مورخ 26/10/92 کارگاه آموزشی با عنوان یاد شده در محل دفتر مرکزی کمیسیون برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این کارگاه که دانش پژوهان کارشناسی ارشد و دکترا یا طلاب سطوح 3 و 4 می باشند تا مورخ 20/10/92 در پاسخ به فراخوان منتشره این برنامه علمی، ثبت نامکرده و پذیرش شده اند . این کارگاه آموزشی مشتمل بر 6 پانل تخصصی خواهد بود که با عناوین زیر می باشد:

- بررسی ماهیت حقوق اقلیتها و تعامل آن با نظام حقوق بشر

- آشنائی با حقوق خاص اقلیت ها در اسناد بین المللی

- مروری بر حقوق اقلیت ها در اندیشه اسلامی و سیره اولیای دینی

- آشنائی با سازوکارهای بین المللی تخصصی مربوط به حقوق اقلیت ها

- آشنائی با برخی تجربیات موفق کشورها در زمینه ارتقاء حقوق اقلیت ها و تقویت همبستگی ملی

- بررسی چارچوب های حقوق اقلیتها در نظام حقوق موضوعه ایران

 اساتید و مدرسین این کارگاه آموزشی عبارتند از : دکتر سید محمد هاشمی، حجت الاسلام والمسلمین محمد سروش محلاتی، دکتر اسعد اردلان،دکتر محمد تقی عابدی دکتر محمد کاظم سجاد پور، دکتر ستار عزیزی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مصطفی میرمحمدی ،دکتر سید علی محمودی،دکتر علی خرم ، دکتر بهرام مستقیمی،حجت الاسلام بهمن اکبری، دکتر حسین شریفی طرازکوهی.

از جمله میهمانان خاص این کارگاه آموزشی، نمایندگانی از انجمنهای اقلیتهای دینی کشور و برخی نهادهای رسمی فعال درامور اقلیتها از جمله حمایت از اقلیتهای مسلمان در سطح جهانی می باشند.

روابط عمومی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران

منبع : رساله حقوق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.