×

قانون ازدواج دوباره مردان باید ریشه کن شود

قانون ازدواج دوباره مردان باید ریشه کن شود

قانون ازدواج دوباره مردان باید ریشه کن شود

قانون-ازدواج-دوباره-مردان-باید-ریشه-کن-شود وکیل 

نقل از همشهری‌آنلاین:
نماینده ایران در اجلاس بین المللی مقابله با خشونت علیه زنان و دختران خواستار اجرای احکام و عناوین جدید سختگیرانه‌تری در ازدواج دوباره مردان و ریشه‌کن شدن این پدیده در میان مردان شد.

به گزارش مهر، عزت الله یوسفیان ملا که در دومین اجلاس مقابله با خشونت علیه زنان و دختران در شهر کرابی تایلند برگزار شد حضور یافته بود به برخی نتایج این اجلاس اشاره کرد.

وی گفت: امروز از اقصی نقاط جهان در این نقطه از گیتی گردهم آمدیم تا برای مقابله با خشونت علیه زنان و دختران جهان چاره اندیشی کنیم.

یوسفیان ملا ادامه داد: برگزار کننده این اجلاس سازمان ملل و میزبان محلی ما کشور تایلند و نقطه تجمع، ساحل زیبای کرابی است.

نماینده ایران در اجلاس بین‌المللی مقابله با خشونت علیه زنان و دختران اضافه کرد: سازمان ملل در راستای حمایت از حقوق بشری دفاتر مختلفی دارد که نمونه آن دفتر یونیسف، حمایت از حقوق کودکان، دفاتر غذا بوده و این دفتر موضوع جدیدی است که لزوم شکل‌گیری آن اجماع جهانی دارد.

یوسفیان ملا گفت: امروز زنان و دختران جهان مورد تعدی و ظلم آشکار قرار دارند و هیچ کشور و دولتی نمی‌تواند مدعی شود که در قلمرو آن کشورها چنین نباشد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با کمال تاسف هم زنان غربی و آمریکایی و هم زنان هندی، چینی، آسیایی در خانه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و درصد بسیار اندکی از این زنان، حاضر به اقامه دعوی و شکایت به مراجع ذیصلاح می‌شوند.

وی افزود: باید به این درد مشترک و عمل غیرانسانی و غیردینی بپردازیم و به سراغ کشورهایی برویم که به اعتبار و به خاطر شرایط اقلیمی و جغرافیایی و فرهنگی تعرض به زنان و دختران را همواره به صورت یک سنت و آداب و رسوم محلی و منطقه‌ای مورد عمل قرار می‌دهند و با کمال تاسف این اعمال شنیع و انزجار انگیز علیه زنان و دختران در حدی رواج دارد که بعضا در خشونت‌ها علیه زنان خود همجنسان و زنان حضور فعال دارند.

یوسفیان اضافه کرد: موضوع بسیار مهم دیگر که دین مبین اسلام با شرایط سختی پذیرفته ازدواج مجدد است که متاسفانه فرزندان ناشی از همسران متفاوت به مراتب گرایشی به جرم و خیانت بیشتری از فرزندان ناشی از طلاق دارند.

وی گفت: وقتی فرزندی در خانه را به روی پدری باز کند که یقین داشته باشد این پدر دیگر تنها به او تعلق ندارد و بلکه پدر دیگری بوده که باید انتظار هر انحرافی را از این فرزندان داشته باشیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.