×

لایحه اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف در ایستگاه دولت

لایحه اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف در ایستگاه دولت

رییس مرکز شورای حل اختلاف قوه قضاییه گفت لایحه اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف توسط رییس دستگاه قضایی به دولت ارسال شده است

لایحه-اصلاح-قانون-شوراهای-حل-اختلاف-در-ایستگاه-دولت

رییس مرکز شورای حل اختلاف قوه قضاییه گفت: لایحه اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف توسط رییس دستگاه قضایی به دولت ارسال شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی احمدی‌میانجی ، درباره آخرین وضعیت این لایحه، اظهار کرد: در حال حاضر رییس دستگاه قضا لایحه اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف را برای دولت ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: دولت بعد از بررسی لایحه مذکور آن را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌کند؛ بنابراین در حال حاضر قانون مربوط به شوراهای حل اختلاف در ایستگاه دولت قرار دارد.

رییس مرکز شورای حل اختلاف قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف در سال جاری از نظر انضباط و اتقان آراء نسبت به سال‌های قبل بهتر عمل کرده است، اما از نظر کمیت کمتر از گذشته بوده است، بدین معنی که ورودی پرونده‌ها در سال جاری نسبت به سال قبل به شورای حل اختلاف کاهش یافته است.

احمدی‌میانجی با بیان اینکه سال گذشته ورودی پرونده‌ها به شورای حل اختلاف 3 میلیون 950 هزار پرونده بود، تصریح کرد: این تعداد نسبت به سال گذشته به 3 میلیون و 500 هزار پرونده رسیده است که این موضوع نشان می‌دهد ما با کاهش ورودی پرونده‌ها در سال جاری به مراکز شورای حل اختلاف کشور مواجه بوده‌ایم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.