×

بررسی طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی امسال پایان می یابد

بررسی طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی امسال پایان می یابد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به آخرین وضعیت طرح جرم سیاسی، گفت احتمالا بررسی این طرح قبل از سال جدید در کمیسیون قضایی مجلس به پایان می‌رسد

بررسی-طرح-جرم-سیاسی-در-کمیسیون-قضایی-امسال-پایان-می-یابد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به آخرین وضعیت طرح جرم سیاسی، گفت: احتمالا بررسی این طرح قبل از سال جدید در کمیسیون قضایی مجلس به پایان می‌رسد.

عبدالعلی میرکوهی ، با بیان اینکه اکنون طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی مجلس مطرح است، گفت: پیش از این طرح به کارگروه تخصصی کمیسیون قضایی مجلس ارجاع و بر روی آن بحث شد و پیشنهاداتی نیز ارایه شد.

وی افزود: قبلا بر روی کلیات طرح جرم سیاسی بحث شده بود و اکنون فقط جزییات این طرح بررسی می‌شود.

میرکوهی ادامه داد: روز گذشته قسمتی از طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفت ولی به دلیل اتمام وقت جلسه بررسی آن به زمان دیگری موکول شد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری یادآور شد: از آنجا که از امروز بررسی بودجه در دستور کار مجلس قرار گرفته است، دو سه هفته بحث بودجه است و پس از آن اولین دستوری که در کمیسیون قضایی مجلس مدنظر است، بررسی طرح جرم سیاسی است.

وی اظهار امیدواری کرد که بررسی طرح جرم سیاسی پس از تصویب بودجه مجددا ادامه پیدا کند و قبل از سال جدید بررسی این طرح به پایان برسد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.