×

همه چیز درباره شرکت های اختلاس گر بزرگ

همه چیز درباره شرکت های اختلاس گر بزرگ

همه چیز درباره شرکت های اختلاس گر بزرگ

همه-چیز-درباره-شرکت-های-اختلاس-گر-بزرگ وکیل 

همه چیز درباره شرکت های اختلاس گر بزرگ

بزرگترین  اختلاس گر تاریخ اقتصاد ایران ، بر اساس اطلاعاتی که تا لحظه تنظیم این گزارش به دست آمده، دارای 20 شرکت است که در درون این شرکتها ، شرکتهای تودرتوی زیادی با حمایت باند ثروت و قدرت ایجاد کرده است. سرمایه گذاری امیرمنصور آریا، شرکت ستاره درخشان درفک، آب معدنی داماش گیلان، پخش امیرمنصور ایرانیان، تجارت گستران منصور، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، مشاوره و مدیریت تدبیر منصور، باشگاه ورزشی داماش ایرانیان، ایمن ترابر اریا، داماش ترابر ایرانیان، سبک سازان لوشان، ستارگان امیرمنصور، شفاف شیمی پلاست، صنایع غذایی دریاچه گهرلرستان، گروه صنعتی نمونه منصور گیلان، ماشین سازی لرستان، مهندسین مشاور مدیریت پردازش زمان، نوآوران صنعت الکترونیک قم، خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن، مروارید درخشان آریا از زیرمجموعه های گروه امیرمنصور آریا به شمار می روند که در درون آنها، شرکتهای تودرتوی زیادی فعالیت می کنند. گروه امیر منصور آریا که در ادامه به فعالیت های اقتصادی آن می پردازیم، در دو ، سه سال اخیر در بخش های زیادی از اقتصاد با نفوذ در باند های ثروت و قدرت ورود یافته که در نهایت منجر به کشف اختلاس گسترده این گروه شده است. نام و فعالیت شرکتهای زیرمجموعه امیرمنصور آریا به این شرح است:

شرکت سیمان  فاراب شمال

این شرکت در سال 1386 با هدف تامین بخشی از نیاز کشور به مصالح ساختمانی تاسیس شد. این شرکت در تولید توزیع انواع سیمان، کلینگر و پلیمرها و مصالح ساختمانی و صنعتی و نیز در امور معادن مرتبط با سیمان و غیره فعالیت دارد.

شرکت پخش امیر منصور آریا

این شرکت در سال 1386 با هدف پخش انواع کالاهای مجاز، محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی، در سطح تهران و استانها تاسیس و راه اندازی شد و در حال حاضر پخش انواع محصولات غذایی را تحت سیستم مکانیزه GPSدر سطح تهران و تعدادی از استانها از جمله گیلان و خوزستان به عهده دارد.

 شرکت خدمات خط و ابنیه فنی

یا توجه به فعالیت شرکت های همگروه در حوزه فولاد و بتن، شرکت خدمات خط و ابنیه فنی، که سالها در امور خطوط راه آهن فعال بود. در سال 1388 از راه آهن جمهوری اسلامی ایران خریداری و به مجموعه شرکت همگروه اضافه شد.این شرکت متشکل از گروه مهندسین و کارشناسانی است که همگی دارای سوابقی ممتد در تولید تراورس های بتونی و چوبی و نیز روسازی، بهسازی، نوسازی و تعمیر و نگهداری کلیه خطوط ریلی و ابنیه فنی است محصول و خدمات این شرکت تولید تراوس و ارائه خدمات ریل گذاری و تعمیر و نگهداری کلیه خطوط ریلی و ابنیه فنی مرتبط است.

شرکت فولاداکسین خوزستان

این شرکت در راستای نیاز صنایع عظیم کشور به ورق های فولادی با عرض بالا ، درتاریخ 23/3/1382 تحت شماره 248247 اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری درتهران به ثبت رسید. فعالیت اصلی شرکت، تولید انواع ورقهای فولادی تا عرض 5/4 متر، با ضخامت  های مختلف، مقاومت بالا و منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه و همچنین انجام عملیات احیای مستقیم، ذوب و ریخته گری اسلب عریض، نورد و تولید ورق و انجام کلیه عملیاتی که در جهت اهداف فوق لازم و ضروری است. شرکت توسعه سرمایه گذاری امیرمنصور آریا در سال گذشته 40 درصد سهام شرکت فولاداکسین خوزستان را از دولت خرید. انواع ورقهای فولادی مانند لوله های انتقال نفت و گاز با قطر بالا، صنایع کشتی سازی، دیگهای بخار صنعتی و نیروگاهی،مخازن تحت فشار و مخازن بزرگ ذخیره مایعات نفتی و شیمیایی، ورق های فولادی مخصوص در این شرکت تولید می شود.

شرکت آب معدنی داماش

این شرکت که در استان گیلان واقع است، آب چشمه داماش را در اندازه های یک ویک و نیم لیتری بسته بندی و به بازار عرضه می کند.

شرکت سیمان فاراب شمال

این شرکت در سال 1386 با هدف تامین بخشی از نیاز کشور به مصالح ساختمانی تاسیس شد. این شرکت در تولید، توزیع انواع سیمان، کلینگر و پلیمر ها و مصالح ساختمانی و صنعتی و نیز در امور معادن مرتبط با سیمان و غیره فعالیت دارد.

شرکت شفاف شیمی پلاست

این شرکت در سال 1385 با هدف تولید محصولات پلیمری در شهرک صنعتی لوشان آغاز به کار کرد و اکنون ضمن توسعه خطوط تولید و برنامه ریزی برای توسعه بیشتر، محصولات پلیمری متنوعی را با مواد اولیه استاندارد تولید و به بازار مصرف عرضه می کند. از محصولات این شرکت فیلم شرینک، نایلون عریض(کشاورزی)، در بطری، پری فرم و... است.

شرکت آهن و فولاد لوشان

این شرکت در سال 1386 با هدف اجرای پروژهای عظیم سازه ای وتولید و ساخت سوله و سازه های فلزی سنگین راه اندازی شد و تاکنون پروژ های مختلفی را در سطح کشور از جمله ساخت 7000 تن سازه فلزی برای فاز یک پارس جنوبی را اجرا کرده است. ساخت سازه های فلزی، بتنی، مخازن، پانل های مختلف، تیر ورق و... از دیگر کارهای این شرکت است.

شرکت گسترش منیزیم آریا

این شرکت در سال 1389 با هدف طراحی و راه اندازی واحد شمش منیزیم و فرآورده های منیزیمی و انتقال تکنولوژی و تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای تولید محصولات شمش منیزیم، تولید و عرضه شمش و فرآورده های منیزیمی، فعالیت در کلیه امور بازرگانی، مطالعاتی، مشاوره ای و اجرای مرتبط با طرح های تولید منیزیم و محصولات مبتنی بر آن فعالیت در کلیه امور بازرگانی، مشاوره ای و اجرایی توسعه، صنایع پایین دستی منیزیم و ارائه خدمات مهندسی و سرمایه گذاری در زمینه محصولات منیزیمی، شرکت درمناقصات، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز و اخذ وام و تسهیلات بانکی از کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری راه اندازی شد. شمش منیزیم و فرآورده های منیزیمی از محصولات این شرکت است.

ماشین سازی لرستان

این کارخانه در سال 1354 تحت نام مجتمع صنعتی نیرپارس در شهر خرم آباد تاسیس و در سال 1365 به ماشین سازی لرستان تغییر نام داده است. مساحت کارخانه بالغ بر 11 هکتار است و در زمینه ساخت اسکلت های فلزی، مخازن، پل ها و غیره فعالیت می نماید و تاکنون پروژ های زیادی را در سطح کشور نظیر ساخت اسکلت فلزی نیروگاه بیستون کرمانشاه اجرا کرده است. محصولات این کارخانه اسکلت های فلزی، مخازن، پل ها، سازه های دریایی و... است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران

این گروه در سال 1342 در کیلومتر 9 جاده اهواز-خرمشهر تاسیس و از سال 1346 به عنوان تولیدکننده بزرگ انواع محصولات مقاطع فولادی فعالیت می کند. 6 کارخانه نورد تیرآهن، لوله سازی، نورد کوثر، فولاد سازی، نورد میلگرد و مفتول و ماشین سازی زیرمجموعه این گروه است. این شرکت در سالهای اخیر به گروه امیرمنصور آریا واگذار شده است.

کارخانه صنایع غذایی دریاچه گهر لرستان

این کارخانه با هدف تولید 3500 میلیون لیتر آب معدنی در سال و ارائه آن به کشورهای حوزه خلیج فارس، با تکیه بر منابع آب معدنی و چشمه های خودجوش منطقه لرستان، هم اکنون در مراحل پایانی ساخت و ساز و نصب ماشین الات با تکنولوژی کاملاً پیشرفته است. محصولات این شرکت نیز آب معدنی است.

شرکت مروارید درخشان آریا

این شرکت با هدف تولید انواع و اقسام نان های صنعتی و ماشینی و محصولات وابسته به نان از قبیل کلوچه و کیک و بیسکویت و شیرینی و انجام امور مرتبط در بازار، در سال 1387 تاسیس و هم اکنون در حال ساخت سازه و خرید و تکمیل تجهیزات است. این شرکت انواع نان های صنعتی و ماشینی و محصولات وابسته نظیر کلوچه، کیک، بیسکویت، شیرینی و... را تولید می کند.

 شرکت سبک سازان لوشان

این شرکت در سال 1386 با هدف مطالعه و امکان سنجی استفاده از انرژی های نو ازجمله تولید سلولهای خورشیدی در کشور راه اندازی شد و در سال 1388 با توجه به نتایج مطالعات انجام شده، راه اندازی کارخانه تولید سیلیکون متال را در بروجرد برنامه ریزی کرد. این کارخانه محصولات خود را از سال 1390 به بازار ارائه خواهد کرد. محصولات این شرکت سیلیکون متال، چانک سیلیکون، ویفرهای سیلیکون، سلولهای خورشیدی، میکروسیلیس و... است.

 شرکت معدن شکافان تهران

این شرکت در سال 1385 با هدف انجام طرح های معدنی شامل اکتشاف، استخراج، فرآوری و خرید و فروش محصولات مرتبط(خام یا کنسانتره) تاسیس و راه اندازی شد. این شرکت در حال حاضر با داشتن هشت معدن و یک کارخانه، در استخراج دولومیت، سنگ لاشه، قیرطبیعی، خاک پیت، سیلیس، سنگ آهک و تولید انواع پودر سنگ، ماکادام، شن و ماسه و آسفالت فعالیت دارد.

شرکت صنایع غذایی ترچین طبخ ایرانیان

این شرکت به منظور بهینه سازی، توسعه و تجمیع تمرکز این امور تحت فعالیت یک شرکت، در سال 1389 تاسیس و فعالیت های کترینگ و تامین غذای شرکتهای گروه را عهده دار شد. این شرکت در دو منطقه غرب و شرق تهران و شهرستان های اهواز و لوشان، انواع خدمات کترینگ، مجالس، همایش و امور مرتبط را به افراد حقیقی و حقوقی ارائه می کند. 

 

 

 

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.