×

نیروی انتظامی مسئول صدور گواهینامه،اسناد مالکیت و پلاک خودرو شد

نیروی انتظامی مسئول صدور گواهینامه،اسناد مالکیت و پلاک خودرو شد

نیروی انتظامی مسئول صدور گواهینامه،اسناد مالکیت و پلاک خودرو شد

نیروی-انتظامی-مسئول-صدور-گواهینامه،اسناد-مالکیت-و-پلاک-خودرو-شد وکیل 

محود احمدی‌نژاد قانون اصلاح ماده (22) قانون حمل و نقل و عبور کالاهای خارجی از قلمرو ایران را که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در مجلس و تأیید شورای نگهبان، برای اجرا ابلاغ کرد.
ایلنا: رییس‌جمهور قانونی را ابلاغ کرد که بر اساس آن، مسئولیت صدور گواهینامه، اسناد مالکیت و پلاک خودرو بر عهده نیروی انتظامی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا محود احمدی‌نژاد قانون اصلاح ماده (22) قانون حمل و نقل و عبور کالاهای خارجی از قلمرو ایران را که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در مجلس و تأیید شورای نگهبان، برای اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس این قانون، مـسؤولیت صدور گواهینامه رانندگی، اسناد مالکیت و پلاک خودرو در قلمرو جـمهوری اسلامی ایران بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایـران و وظیفه ترجمه و تبدیل گواهینامه‌های رانندگی معتبر صادرشده توسط نیروی انتظامی و سـایر اسناد و مدارک مذکور به مدارک بین‌المللی وفـق مفاد کنـوانسیـون‌های بین‌المللی سال‌های 1328 هجری شمسی (1949 میلادی) و 1347 هجـری شمـسی (1968 میـلادی) حمل و نقـل جـاده‌ای و حسـب عرف بـین‌المللی و مقررات حـاکم بر تمامی کشورهای عضو سازمان بین‌المللی جهانگردی (AIT) و فدراسیون بین‌المللی اتومبـیل‌رانی (FIA) بر عهـده کانون جهانگردی و اتومـبیل‌رانی جمـهوری اسلامـی ایران است.
این قانون در تاریخ 12 مهرماه سال جاری، برای اجرا ابلاغ شده است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.