×

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی فک پلمپ دفتر حزب متبوعش را خواستار شد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی فک پلمپ دفتر حزب متبوعش را خواستار شد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی فک پلمپ دفتر حزب متبوعش را خواستار شد

عضو-شورای-مرکزی-حزب-اعتماد-ملی-فک-پلمپ-دفتر-حزب-متبوعش-را-خواستار-شد

در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه؛

 عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی فک پلمپ دفتر حزب متبوعش را خواستار شد

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

مجید نصیرپور، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و نماینده سراب در مجلس در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خواستار رفع پلمپ از حزب اعتماد ملی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا در این نامه آمده است:

حضرت آیت‌الله لاریجانی رییس محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام، همچنین آرزوی توفیق برای جنابعالی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی مصرح در قانون اساسی و مزید بر آن آموزه‌های علوی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

ریاست محترم قوه قضاییه استحضار دارند انتخابات با حضور حداکثری و با هدف تقویت نظام سیاسی مبتنی بر قانون به طور متوسط هر سال یک بار در ایران اسلامی برگزار می‌شود، صرف نظر از نتیجه و سلیقه غالب اصل حضور مردم خود یک پیام برای همگان دارد و آن هم حمایت مردم از جمهوری اسلامی است و باز قطعا تصدیق می‌فرمایید که مشارکت حداکثر هشتاد و پنج درصدی که در نظامات سیاسی حاکم در جهان بی‌نظیر است با اتکا به عوامل متعددی تحقق می‌یابد، که یکی از آن عوامل، تشکل‌های سیاسی مورد اقبال مردم هستند که موجب تقویت و افزایش مشارکت عمومی می‌شوند و البته این تشکل‌ها به استناد اصل 26 قانون اساسی و اخذ مجوزهای لازم در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت می‌کنند. با این مقدمه معروض می‌دارد که حزب اعتماد ملی پس از طی مراحل قانونی پایه‌گذاری شد و در سال‌های اخیر تلاش کرد تمام توان خود را در راستای منافع این نظام مقدس مصرف کند. یکی از این اقدامات مشارکت فعال در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بوده اما متاسفانه پس از وقوع برخی اعتراضات و مکاتبات از سوی آیت‌الله کروبی حزب اعتماد ملی با پلمپ دفتر مرکزی خود مواجه شد. فضای پس از انتخابات اعضای شورای مرکزی این حزب را مجاب کرد با پذیرش حکم و تحقق آن علاقه خود را به توسعه آرامش یک بار دیگر به نمایش بگذارند، اما اینک که مدت‌ها از این ماجرا گذشته و به لطف خداوند متعال آرامش در سطوح مختلف جامعه حاکم شده، به نظر می‌رسد دیگر ادامه این روند نه تنها هیچ ضرورتی نداشته بلکه خود کمک به توسعه دوری از قانون‌گرایی باشد، ضمنا در تحقیقات شفاهی به عمل آمده یقین نسبی فراهم آمده که حزب اعتماد ملی از سوی کمیسیون ماده 10 احزاب که متولی رسیدگی به تخلفات احتمالی احزاب است هیچ تذکری دریافت نکرده؛ لذا ادامه این روند مانع برگزاری جلسات رسمی حزب می‌شود و خود مشکلات جدید دیگری را فراهم می‌آورد؛ لذا باید سریعا زمینه انجام وظایف حزبی برای اعضای شورای مرکزی فراهم آید و آن هم با رفع پلمپ و عادی شدن روند فعالیت حزب ممکن است. ریاست محترم قوه قضاییه، حضرتعالی خود اذعان دارید که وظیفه‌ای که توسط آیت‌الله کروبی احساس شده و نسبت به ادای آن اقدام نموده‌اند همواره با عنوان حقیقی خود بوده و هیچگاه از نام حزب اعتماد ملی برای مکاتبات خود (صرف نظر از محتوای مکاتبات) بهره نگرفته‌اند، مضافا اینکه اگر تصور این بوده که در دفتر حزب می‌شود به اسنادی رسید با توجه به مدت پلمپ و بازرسی‌های به عمل آمده از دفتر مرکزی حزب دیگر دلیلی برای ادامه این روند وجود ندارد. لذا از محضر جناب‌عالی استدعا دارم دستور فرمایید درخصوص رفع پلمپ از دفتر مرکزی حزب اعتماد ملی اقدام عاجل را مبذول دارند. قبلا از زحمات و دوراندیشی شما برای ساماندهی قوه قضاییه که تاثیر اساسی در اداره کشور خواهد داشت قدردانی می‌نمایم.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.