×

کاهش مرگ های ناشی از اصابت سلاح سرد

کاهش مرگ های ناشی از اصابت سلاح سرد

در هشت ماهه سال جاری 548 نفر بر اثر اصابت سلاح سرد در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات سلاح سرد 559 نفر بود، دو درصد کاهش یافته است

کاهش-مرگ-های-ناشی-از-اصابت-سلاح-سرد

در هشت ماهه سال جاری 548 نفر بر اثر اصابت سلاح سرد در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات سلاح سرد 559 نفر بود، دو درصد کاهش یافته است.

 از کل متوفیات سلاح سرد در این مدت 449 نفر مرد و 99 نفر زن بودند این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر اصابت سلاح سرد در هشت ماهه سال گذشته 447 و تعداد زنان 112 نفر بود.

بر اساس این گزارش در هشت ماهه سال جاری استان های تهران با 80 فوتی،‌خراسان رضوی با 47 فوتی و فارس با 42 فوتی و استان های کهگیلویه وبویراحمد با دو فوتی، بوشهر، زنجان، قم، مرکزی و یزد هر کدام با چهار فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر اصابت سلاح سرد را داشته اند. در این مدت استان خراسان جنوبی هیچ مورد مرگ ناشی از اصابت سلاح سرد نداشته است.
 
در آبان ماه امسال نیز 65 نفر بر اثر اصابت سلاح سرد در کشور جان باخته اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10.2 درصد بیشتر شده است. همچنین در این مدت ماه های مرداد و شهریور هر کدام با 77 فوتی بیشترین آمار تلفات نشی از سلاح سرد را داشته اند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.