×

صباحی مقدم شورای نگهبان فردا ایرادات رفع شده در بودجه 93 را بررسی می کند

صباحی مقدم شورای نگهبان فردا ایرادات رفع شده در بودجه 93 را بررسی می کند

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93 گفت که شورای نگهبان فردا (چهارشنبه) برای بررسی مجدد مصوبات مجلس در بودجه 93 تشکیل جلسه می‌دهد

صباحی-مقدم-شورای-نگهبان-فردا-ایرادات-رفع-شده-در-بودجه-93-را-بررسی-می-کند وکیل 

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93 گفت که شورای نگهبان فردا (چهارشنبه) برای بررسی مجدد مصوبات مجلس در بودجه 93 تشکیل جلسه می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم اظهار کرد: من امروز در حاشیه اجلاس بین‌المجالس اسلامی از آقای جنتی سوال کردم که آیا شورای نگهبان مصوبات روز گذشته (دوشنبه) مجلس را که برای رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه 93 داشته، بررسی کرده یا خیر که ایشان گفتند شورا هنوز جلسه‌ای در این باره تشکیل نداده است.

وی افزود: آقای جنتی گفتند که شورای نگهبان فردا صبح (چهارشنبه) مصوبات روز دوشنبه مجلس را مورد بررسی قرار می‌دهد و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته بعد از 10 روز رسیدگی به لایحه بودجه 93 را به اتمام رساندند و از روز جمعه نیز ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه 93 اعلام شد که پس از آن کمیسیون تلفیق در روز یکشنبه برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل جلسه داد و در روز دوشنبه نیز مجلس در جلسه علنی نوبت صبح و بعدازظهر با اصلاح مصوبات پیشین خود ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 93 را مرتفع کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.