×

حداقل حقوق کارمندان 600 هزار تومان اعلام شد

حداقل حقوق کارمندان 600 هزار تومان اعلام شد

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از ابلاغ افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال 93 خبر داد و گفت حداقل حقوق کارکنان در سال آینده 600 هزار تومان است

حداقل-حقوق-کارمندان-600-هزار-تومان-اعلام-شد وکیل 

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از ابلاغ افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال 93 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارکنان در سال آینده 600 هزار تومان است.

محمود عسکری آزاد با اشاره به مصوبه هیات وزیران اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت، بازنشستگان، وظیفه‌ بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی، مشاوره حقوقی موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی در سال 1393 به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: این افزایش در پی ارائه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و مصوبه هیات وزیران در 12اسفند سال جاری انجام می‌شود.

عسکری آزاد گفت: حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر(شاغلین)موضوع تبصره ماده(76) وکیل قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور، در سال 1393 به میزان 600 هزار تومان و حداکثر حقوق فوق العاده‌های مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر این مقدار است.

منبع : اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.