×

لایحه جرم سیاسی در کمیته ویژه کمیسیون قضایی در حال بررسی است

لایحه جرم سیاسی در کمیته ویژه کمیسیون قضایی در حال بررسی است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت کمیته ویژه‌ای در کمیسیون حقوقی و قضایی لایحه جرم سیاسی را در دست بررسی دارد و بخش‌های زیادی از آن هنوز باقی مانده تا به جمع بندی برسیم

لایحه-جرم-سیاسی-در-کمیته-ویژه-کمیسیون-قضایی-در-حال-بررسی-است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون حقوقی و قضایی لایحه جرم سیاسی را در دست بررسی دارد و بخش‌های زیادی از آن هنوز باقی مانده تا به جمع بندی برسیم.

محمد علی اسفنانی :با اشاره به بررسی آخرین پرونده‌ها در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در حال حاضر کمیسیون حقوقی و قضایی لایحه‌ی آیین دادرسی کیفری را که مشتمل بر آیین دادرسی کیفری، آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح، آیین دادرسی الکترونیکی و آیین دادرسی جرایم اشخاص حقوقی بوده است نهایی کرده و در شورای نگهبان در دست بررسی است.

وی افزود: با توجه به این که اصل 85 در این موضوع تایید شده بود در صورت تایید شورای نگهبان به عنوان قانون درآمده و قابلیت اجرایی دارد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که هم اکنون نیز طرح جرم سیاسی در جریان بررسی است گفت: کمیته‌ی ویژه‌ای در حال بررسی این موضوع است اما برای بررسی‌های بیشتر پس از تعطیلات عید کمیسیون به آن رسیدگی می‌کند.

اسفنانی افزود: دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز لایحه قضازدایی است که در اولین فرصت به آن رسیدگی می‌شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.