×

معاونت نظارت بر اجرای احکام در دیوان عدالت اداری راه اندازی می شود

معاونت نظارت بر اجرای احکام در دیوان عدالت اداری راه اندازی می شود

معاونت نظارت بر اجرای احکام در دیوان عدالت اداری راه اندازی می شود

معاونت-نظارت-بر-اجرای-احکام-در-دیوان-عدالت-اداری-راه-اندازی-می-شود

تهران - رییس دیوان عدالت اداری از راه اندازی معاونت نظارت بر اجرای احکام در این دیوان طبق ساختار جدید سازمانی خبر داد و گفت: ساختار جدید دیوان عدالت اداری به تصویب و امضای رییس قوه قضاییه رسیده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین ' محمدجعفر منتظری' در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری افزود: در قانون جدید دیوان عدالت اداری که مراحل نهایی تصویب را می گذراند و بزودی ابلاغ خواهد شد، اجرای احکام متمرکز و مدیریت واحدی بر مجموعه پرونده های اجرای احکام ایجاد می شود.
رییس دیوان عدالت اداری ادامه داد: یکی از امور ضروری در هر سازمانی بحث نظارت است که این امر با تشکیل دفتری با عنوان نظارت و ارزشیابی در ساختار جدید دیوان عدالت اداری پیش بینی شده است.

منتظری همچنین حضور حماسی و بی سابقه مردم ایران اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن، گوشه ای از فرهنگ اصیل، غنی و ریشه دار ولایت بیان کرد و گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های بعدی، الگو دهی به ملت های منطقه و آفریقا، تحمل سختی ها و کاستی های موجود در جامعه و عدم تاثیر حرکت های ناشیانه ضد انقلاب بر اراده ملت را از پیام های حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.