×

افتتاح سامانه پیام کوتاه اسکودا

افتتاح سامانه پیام کوتاه اسکودا

افتتاح سامانه پیام کوتاه اسکودا

افتتاح-سامانه-پیام-کوتاه-اسکودا وکیل 

گروه رسانه / سامانه پیام کوتاه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران دیروز همزمان با شصتمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری توسط دکتر علی مندنی پور رئیس اسکودا افتتاح شد.

به گزارش کمیسیون انفورماتیک و اطلاع رسانی اسکودا این سامانه پیام کوتاه جهت روسا ، اعضای هیاتهای مدیره ، نمایندگان شورای اجرایی و در نهایت عموم وکلای محترم دادگستری بمنظور سرعت بخشیدن در اطلاع رسانی و دریافت نظرات و پاسخ به پرسشهای آنان توسط اسکودا افتتاح گردیده است .

رئیس کمیسیون انفورماتیک و اطلاع رسانی اسکودا وجود این سامانه را یک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حوزه عملکرد اتحادیه و اهمیت اطلاع رسانی بموقع وجود سامانه پیام کوتاه برای آگاه کردن هیات رئیسه اسکودا از نظرات وکلای دادگستری و مردم یک ضرورت محسوب می شود؛ شهرام مختاری درباره جزئیات فعالیت این سامانه پیام کوتاه نیز گفت: راههای مختلفی برای ارتباط برقرار کردن با مردم و همکاران وجود دارد اما بلحاط نحوه فعالیت و حوزه عملکرداتحادیه امکان دیدار های حضوری ممکن است با تاخیر انجام شود که این حرکت اطلاع رسانی می تواند انتقادات ، پیشنهادات و پیام های همکاران و مردم را به هیات رئیسه محترم اتحادیه برساند. 

خاطر نشان می سازد شماره سامانه پیام کوتاه اسکودا به شماره 260 259 3000 جهت اطلاع عموم مردم و همکاران اعلام و آماده دریافت نظرات ایشان می باشد.

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.