×

داشتن برنامه حتی برای زندانی یک روزه

داشتن برنامه حتی برای زندانی یک روزه

مدیرکل زندان‎های لرستان گفت برای داشتن زندانی امن که در آن برنامه‎های اصلاحی و تربیتی به خوبی اجرا شود، تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی الزامی است

داشتن-برنامه-حتی-برای-زندانی-یک-روزه وکیل 

مدیرکل زندان‎های لرستان گفت: برای داشتن زندانی امن که در آن برنامه‎های اصلاحی و تربیتی به خوبی اجرا شود، تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی الزامی است.

 محمدعلی محمدی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: حسب تکلیفی که همه در قبال تبعیت محض از رهبری گرانقدر انقلاب دارند ما نیز ‎باید در سال جدید و در راستای تحقق اهدافی که از سوی معظم له در قالب الگویی تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی معرفی شده است گام برداریم.

وی افزود: در صورتی که خود را موظف به اجرای این تدبیر حکیمانه بدانیم بدون شک برکات حاصل از آن آینده‎ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

محمدی تاکید کرد: در سال جدید تثبیت وضعیت مطلوب در زندان‎ها و بسترسازی مناسب برای اجرای برنامه‎های فرهنگی، اصلاحی و تربیتی باید مورد توجه مسئولان زندان‎ها باشد.

مدیرکل زندان‎های لرستان اضافه کرد: توسعه فعالیت‎های اصلاحی و تربیتی همچنان به‎عنوان برنامه اصلی در دستور کار خواهد بود و این مهم باید به گونه‎ای به ظهور و بروز رسانده شود که دیگر در قید و بند دستورالعمل‎ها و بخشنامه‎های اداری نبوده و به‎صورت منظم و مستمر در حال اجرا باشد.

وی تصریح کرد: در زندان‎ها لازم است در حوزه ترویج دین و معارف قرآنی و اسلامی به‎صورت جهادی عمل شود و هیچ‎گاه نباید لحظه‎ای در این خصوص غفلت شود، چون در برابر قشری نیازمند و با شرایط خاص مسئولیت داریم.

محمدی اظهار کرد: مراقبت از زندانیان چه مراقبت‎های روحی و روانی و چه مراقبت‎های جسمی رسالت ماست و باید به شکل قوی عملیاتی شود. ما در برابر این جماعت مسئول هستیم. حتی اگر فردی برای یک روز وارد زندان شود ضروری است که برای او هم برنامه داشته باشیم.

وی بیان کرد: در کنار این مراقبت که هدفش اصلاح و تربیت زندانی و بازگشت عزت‎مندانه او به جامعه است نوع دیگری از مراقبت وجود دارد که در صورت انجام شدن آن می‎توان به اجرای اصول اصلاحی و تربیتی امیدوار بود در واقع نظم و امنیت بستر فعالیت‎های اصلاحی، فرهنگی و تربیتی هستند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.