×

9 میلیون سند به سامانه الکترونیکی ثبت اسناد پیوست

9 میلیون سند به سامانه الکترونیکی ثبت اسناد پیوست

احمد تویسرکانی گفت بعد از گذشت 7ماه از اجرایی شدن سامانه الکترونیکی آمار ثبت اسناد،‌9میلیون سند الکترونیک صادر شد

9-میلیون-سند-به-سامانه-الکترونیکی-ثبت-اسناد-پیوست وکیل 

احمد تویسرکانی گفت: بعد از گذشت 7ماه از اجرایی شدن سامانه الکترونیکی آمار ثبت اسناد،‌9میلیون سند الکترونیک صادر شد.

احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد کشور و معاون قوه قضاییه  گفت: اسناد صادره سنتی در گذشته به بروز تخلفات زیادی منجر می‌شد با مکانیزه شدن اسناد صادره به شکل دقیق هم اکنون در سازمان ثبت اسناد قابل رصد است.

وی افزود: آنچه که مقام معظم رهبری در سال 93 برآن تاکید دارد فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی است که قطعا با مدیریت جهادی سامان مناسبی به کارها خواهیم داد و به تعبیری بهروری را در حوزه‌های مختلف افزایش خواهیم داد.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از راهبردها که قادریم بخشی از توسعه خود را در سایه افزایش بهروری داشته باشیم حوزه اقتصادی پیش بینی شد ما در حوزه اداری هم می توانیم با افزایش بهره‌وری و هزینه کم راه‌های بزرگتری را بپیماییم.

رییس سازمان ثبت اسناد کشور در ادامه بیان داشت: تنظیم قراردادها در گذشته به توزیع ده‌ها میلیون کاغذ در دفاتر اسناد رسمی منجر می‌شد اما اکنون سیستم هوشمند تمام قراردادهای متصوره را از قبل طراحی کرده است.

وی تاکید داشت: امروز در سیستم مکانیزه هویت اشخاص به شکل آنلاین از طریق ثبت احوال راستی آزمایی می‌شود و اگر فرد فوت شده باشد سیستم اجازه صادر شدن سند جدید را نخواهد داد.

دکتر احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد کشور و معاون قوه قضاییه در ادامه تصریح کرد: بیش از 7هزار و 200سردفتر و 5هزار دفتر ازدواج و طلاق زیر نظر سازمان ثبت اسناد است و میزان تخلفات بسیار کاهش یافته به طوری که پارسال 9نفر مجوز سردفتریشان لغو گردید و قریب 58 نفر هم به مجازات نقدی محکوم شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.