×

کشف جسد در کانال کولر بانک، آدم ربایی برای وصول طلب، مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی در مشهد

کشف جسد در کانال کولر بانک، آدم ربایی برای وصول طلب، مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی در مشهد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک جسد در کانال کولر یکی از شعبات بانک صادرات کرمانشاه خبر داد و به مهر گفت بوی تعفن جسد باعث پیدا شدن آن شده و احتمالا بیش از یک روز در کانال باقی مانده است

کشف-جسد-در-کانال-کولر-بانک،-آدم-ربایی-برای-وصول-طلب،-مهار-آتش-سوزی-مجتمع-مسکونی-در-مشهد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک جسد در کانال کولر یکی از شعبات بانک صادرات کرمانشاه خبر داد و به مهر گفت: بوی تعفن جسد باعث پیدا شدن آن شده و احتمالا بیش از یک روز در کانال باقی مانده است.

سردار کریم کشوری افزود: این جسد صبح امروز سه شنبه توسط نیروهای کلانتری 14 کرمانشاه کشف و توسط نیروهای امدادی به خارج منتقل شده است. شواهد نشان می‌دهد که جسد بیش از یک شب در کانال کولر بوده و بوی تعفن باعث پیدا شده آن شده است.

سردار کشوری گفت: احتمال زیاد علت ورود این فرد به کانال کولر، سرقت از بانک بوده اما نتیجه نهایی پس از اعلام کارشناسان اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت پرونده قتل امید دربندی

پرونده قتل امید دربندی - بازیکن سابق تیم‌های فوتبال سایپا و نیروی زمینی- در دادسرای جنایی همچنان مفتوح است و متهمان این پرونده به افغانستان متواری شده‌اند.

به گزارش ایسنا، امید دربندی مرداد ماه سال 92 توسط چند افغانی به قتل رسید و جنازه‌اش در چاهی در امین آباد پیدا شد.

از آنجا که متهمان این پرونده دستگیر نشده‌اند و مشخص شده که در افغانستان بسر می‌برند، دستگاه قضایی افغانستان باید همکاری لازم را با مقامات قضایی ایران داشته باشد.

اکنون پرونده امید دربندی در اختیار قاضی سپیدنامه بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران است.

زن‌کشی در پی مزاحمت تلفنی

فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: بدبینی شوهری در پی یک مزاحمت تلفنی به همسرش به ضربات چاقو و قتل منجر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سلطانی‌وش افزود: برابر گزارش کلانتری 11 بناب، فردی در کلانتری حاضر و اظهار کرد که به دلیل مظنون بودن به رابطه همسرش با فرد نامعلوم اقدام به قتل همسرش با چاقو کرده است.

به گفته وی رئیس کلانتری به همراه عوامل گشتی و مسئول تجسس با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعلامی اعزام و مشاهده می‌کنند که مقتول در کف آشپزخانه منزل با وضعیت خون‌آلود افتاده که پس از بازرسی محل، آلت قتاله (چاقو) در پذیرانی منزل آغشته به خون کشف شد.

سلطانی‌وش افزود: مضروب سریعاَ به اورژانس منتقل شد که با توجه به ضربات متعدد چاقو و جراحات شدید در دم فوت کرده بود.
وی گفت: متهم در اعترافات خود علت قتل را مشکوک بودن به تماس‌های تلفنی همسرش اعلام کرد و در تحقیقات از متهم و اولیای دم، انگیزه قتل بدبینی، مظنونیت و شکاک بودن بیش از حد متهم به همه چیز و همه کس بود.

وی ادامه‌داد: پرونده مقدماتی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

دستگیری قاتل فراری پس از 10 سال در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: قاتل فراری پس از 10 سال در آذربایجان غربی دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار یحیی شرفی، در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم که از سال 1383 فردی را در شهرستان کرج به قتل رسانده و متواری شده بود، در روزهای اخیر در حوزه استحفاظی خوی تردد داشته است، مراتب به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده دامنه‌دار پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی خود قاتل مذکور را شناسایی و در حین عملیات غافلگیر کننده در عین ناباوری متهم، وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده از این فرد، معلوم شد وی پس از انجام قتل در شهرستان کرج به طور مخفیانه و غیرقانونی از طریق مبادی غیرمجاز کشور را ترک و وارد یکی از کشورهای همسایه شده بود که پس از 10 سال با ورود به یکی از روستاهای حوزه استحفاظی خوی شناسایی می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به هشیاری نیروهای پلیس در استان خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

قاتل فراری در روستای شمشیر پاوه به دام افتاد

فرماندار شهرستان پاوه به مهر گفت: یکی از اهالی روستای شمشیر شهرستان پاوه که چندی پیش در کشور ترکیه مرتکب قتل یکی از همشهریان خود شده بود، توسط پرسنل نیروی انتظامی پاوه دستگیر شد.

حسین خدرویسی افزود: مظنون که فردی 23 سال است، پس از ارتکاب به این قتل توسط پلیس اینترپل مورد تعقیب قرار می گیرد.

وی به علت وقوع این قتل اشاره کرد و گفت: قاتل در کشور ترکیه با مقتول در یک کارگاه ساخت و تعمیر لوازم خانگی مشغول کار می شوند که بعد از مدتی بین وی و مقتول اختلافاتی پیش می آید. سرانجام شخص قاتل به علت همین اختلافات مرتکب قتل دوست خود می شود و برای فرار از دست قانون مدتی متواری می شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه تلاش های اطلاعاتی پلیس در دستگیری قاتل، قابل تقدیر است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی و پرسنل پلیس اطلاعات این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفای قاتل می شوند و با یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر می کنند. متهم برای تحقیقات بیشتر تحویل مراجع قضایی داده شده است.

دستگیری قاتلان طلا فروش بروجردی در کمتر از 24 ساعت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری و شناسایی عاملان قتل طلا فروش بروجردی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سرگرد سالار قبادی به ایرنا گفت: اکنون یکی از قاتلان دستگیر و فرد دیگر نیز شناسایی شده که بزودی دستگیر خواهد شد.

یکی از طلافروشان شهر بروجرد یکشنبه شب در مقابل منزل شخصی خود توسط دو موتورسوار هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. ضاربان همچنین با شلیک به پسر مقتول او را مجروح کردند. انگیزه قتل اختلافات فردی و شخصی گزارش شده و جزییات بیشتر این قتل در دست بررسی است.

آدم‌ربایی برای وصول طلب 50میلیونی!

رئیس کلانتری 128 تهران‌نو از دستگیری سه آدم ربایی که برای وصول چک 50 میلیونی بدهکارشان را ربودند خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات آدم ربایی در منطقه تهران نو به ایسنا گفت: در ساعت 7:30 ششم اردیبهشت ماه امسال زن جوانی به نام فاطمه با حضور در کلانتری 128 تهران نو اعلام کرد که دقایقی قبل جوانی از طریق گوشی تلفن همراه همسرش (همایون) با وی تماس گرفته و عنوان داشته است که به دلیل بدهی 50 میلیونی همایون اقدام به ربودن وی کرده است.

وی افزود: شاکیه در اظهارات خود عنوان کرد که همسرش به دلیل بدهی 50 میلیون تومانی توسط فرد یا افراد ناشناسی گروگان گرفته شده است و فاطمه در بررسی‌های اولیه متوجه شده زمانی که همسرش در حال بردن بچه‌ها به مدرسه بوده توسط افراد ناشناس ربوده می‌شود.

به گفته موقوفه‌ای آدم رباها در تماس با فاطمه از او خواسته بودند که پول پیش خانه را از صاحبخانه گرفته و به آنها بدهد.

رئیس کلانتری 128 تهران نو با بیان اینکه بلافاصله پس از ثبت اظهارات این زن تلاش کارآگاهان برای تعیین صحت و سقم اظهارات آغاز شد، گفت: پس از تایید صحت سخنان این زن آموزش‌های لازم برای برقراری یک قرار صوری با گروگان گیران به همسر همایون آموزش داده شد و از او درخواست شد که تا با آدم رباها تماس گرفته و با آنها برای پرداخت بدهی همسرش در یکی از بنگاه‌های معاملات املاک در منطقه تهران نو قرار بگذارد.

وی با بیان اینکه پس از گذاشتن قرار ملاقات ماموران کلانتری به صورت نامحسوس منطقه را تحت کنترل قرار دادند گفت:‌در ساعت 12:20 همان روز (ششم اردیبهشت) کیا با سه سرنشین در محل حاضر که ماموران نسبت به دستگیری این افراد اقدام کردند که در بازرسی از وسایل این افراد 12 فقره چک به همراه یک برگ تعهدنامه از همایون که متعهد شده بود مبلغ 50 میلیون تومان را تا مورخ 20 تیرماه 93 پرداخت کند، به همراه پنج قطعه سفته به امضای همایون و هفت دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که آدم ربایان سامان، ساسان و سهیل نام دارند گفت: همایون نیز پس از رهایی از چنگال آدم ربایان عنوان کرد که صبح امروز حوالی فلکه چایچی در حالی که قصد رساندن فرزندانش به مدرسه را داشت، با آدم‌ربایان مواجه شده و ضمن درگیری او را به داخل خودروی دیگر منتقل کرده و با استفاده از زور یک رسید 50 میلیون تومانی از وی گرفتند.
به گفته رئیس کلانتری 128 تهران نو متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انهدام باند سارقان خودرو در ایلام

‌فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری باند سه نفره سارقان خودرو در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ فردین پیری به ایسنا گفت: این سارقان به صورت تشکیل یک باند سه نفره اقدام به سرقت خودرو می‌کردند که با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری عصر روز گذشته دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که ماموران با طعمه‌گذاری برای سارقان، اقدام به دستگیری آنان کردند، افزود: این سارقان تاکنون به بیش از 29 فقره سرقت خودور اعتراف کرده‌اند اما تحقیقات و بازجویی‌ها هم‌چنان ادامه دارد.

پیری ادامه داد: سارقان در اعتراف خود گفته‌اند که بعد از سرقت خودرو یا به طور کامل آن را قطعه فروش می‌کردند، یا لوازم داخل آن نظیر ضبط، باطری، باند و دیگر وسایل ارزشی قابل حمل سریع، را به سرقت برده و خودرو را در مکانی دیگر پارک می‌کردند.

‌فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد: تعدادی از مالخرهایی که این سارقان وسایل خودرو را به آنها می‌فروختند دستگیر شده و لوازم خودرو زیادی کشف و ضبط شده است.

کلاهبرداری میلیونی با جعل رسید دستگاه های POS

مرد کلاهبرداری که با جعل رسید دستگاهای POS بانکی اقدام به کلاهبرداری از کسبه چند استان کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، در پی مراجعه یکی از شهروندان به ماموران پلیس فتای مازندران مبنی بر کلاهبرداری 17 میلیون ریالی از وی از سوی فردی ناشناس با جعل رسید دستگاه کارت خوان، موضوع به طور ویزه در دستور کار ماموران پلیس سایبری استان قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیق از مالباخته دریافتند، متهم به کلاهبرداری پس از خرید کالا از فروشگاه ها به بهانه محرمانه بودن رمز کارت، شخصاً اقدام به پرداخت وجه از طریق دستگاه کارت خوان ( POS ) کرده و رسید دستگاه را که جعلی است به فروشنده ارائه می دهد.

ماموران در ادامه تحقیقات از وقوع چندین فقره جعل و کلاهبرداری به همین شیوه در برخی دیگر از شهرستان های استان با خبر شدند.
ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام رد این مرد مرموز را در یکی از شهرستانهای غرب استان زدند و در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به کلاهبرداری 35 میلیون تومانی در 70 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

این فرد در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت: به بهانه های خرید اجناس و اخذ پرینت حساب با مراجعه به فروشگاه های مختلف پس از اخذ پرینت مبلغ مورد نظر از دستگاه POS همان فروشگاه، با دستگاهی که خودم ساخته بودم اقدام به جعل رسید دستگاه کارت خوان می کردم.

متهم به جعل ادامه داد: پس از یکی دو ساعت با مراجعه مجدد به مغازه مورد نظر و خرید اجناس به همان مبلغ مورد نظر و دور از چشم صاحب مغازه و به بهانه این که رمز کارت خصوصی و محرمانه می باشد به پشت دستگاه POS رفته سپس به صورت صوری اقدام به کشیدن کارت کرده و برگه ای که قبلاً جعل کرده ام را به فروشنده تحویل می دادم.

متهم همچنین به کلاهبرداری از کسبه و بازاریان در سطح شهرستان های استان مازندران ، گیلان ، گلستان و تهران اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

توقیف پژو پارس با 32 میلیون ریال خلافی در شیراز

پژو پارس با 32 میلیون و 800 هزار ریال خلافی توقیف شد.

رئیس پلیس راه شمالی فارس به واحد مرکزی خبر گفت: ماموران پلیس راه شهرستان فیروز آباد یک پژو پارس را که از مبدا فیروزآباد به مقصد شیراز در حال حرکت بود متوقف کردند.

سرهنگ کسری سیروسی با بیان اینکه با گرفتن استعلام مشخص شد که خلافی این خودرو 32 میلیون و 800 هزار ریال است افزود: خودرو توسط ماموران به پارکینگ انتقال داده شد.

آتش سوزی در یک منزل مسکونی یک مصدوم داشت

آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان امام خمینی(ره) با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه به سرعت مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 52 و85 را ساعت 22:38 دقیقه دوشنبه شب به محل حادثه در خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان های خوش و رودکی اعزام کرد.

اکبر کشرلو، افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی گفت: با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه مشاهده شد از قسمت حیاط خلوت و همچنین طبقه همکف یک منزل مسکونی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشد.

آتش نشانان بلافاصله باتجهیزات کامل انفرادی به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدام به جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی در داخل این منزل مسکونی مشغول شدند و همزمان گروه دوم نیزبا استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی اقدام به مهار و خاموش کردن آتش سوزی کردند.

اکبر کشرلو افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، دود های حاصله را با بکارگیری فن های مخصوص به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: در جریان این آتش سوزی یک نفر از ساکنین از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شد که با کمک عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

مهار آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی 24 واحدی در مشهد

آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی 24 واحدی در مشهد مهار شد.

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی مشهد به واحد مرکزی خبر گفت: دوشنبه شب طبقه سوم یک واحد مسکونی در مجتمع 24 واحدی در بولوار هاشمیه مشهد آتش گرفت و به دنبال آن هشت خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و 22 مامور امداد و نجات و اطفای حریق آتش نشانی از ایستگاه های مختلف به محل حادثه اعزام شدند و در مدت پنج دقیقه حریق را مهار کردند.

مهدی رضایی افزود: در این حادثه ماموران امداد و نجات آتش نشانی 20 نفر از ساکنان طبقات بالاتر که بر اثر دودگرفتگی ناشی از حریق در راه پله ها گرفتار شده بودند را نجات دادند.

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی مشهد گفت : این حادثه تلفات جانی نداشته است ولی 50 درصد واحد مسکونی طبقه سوم مجتمع آسیب دید که خسارت مادی این حادثه 10 تا 15 میلیون تومان برآورد شده است.
علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

منبع : خبر آن لاین

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.