×

اجرای طرح دفاتر پیشخوان خدمات قضایی

اجرای طرح دفاتر پیشخوان خدمات قضایی

اجرای طرح دفاتر پیشخوان خدمات قضایی

اجرای-طرح-دفاتر-پیشخوان-خدمات-قضایی وکیل 

اجرای پایلوت طرح دفاتر پیشخوان خدمات قضایی از اواخر فروردین ماه در تهران آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار قضایی فارس، اجرای پایلوت طرح دفاتر پیشخوان خدمات قضایی از اواخر فروردین‌ماه با راه‌اندازی 3 دفتر در تهران آغاز می‌شود.

این طرح که قرار است در ابتدا با ارائه 15 خدمت قضایی از جمله ثبت شکایات به شهروندان آغاز به کار کند با همکاری مرکز آمار و انفورماتیک قوه‌قضاییه و کانون سردفتران اجرا می‌شود.
حمیدرضا شهریاری معاون آمار و فناوری قوه‌قضاییه اسفندماه سال گذشته هدف اصلی این معاونت را رشد فناوری اطلاعات و کاربردهای اطلاع‌رسانی بیان کرد و افزود: بنابراین توسعه در فناوری اگر با این اهداف باشد سودمند تلقی می‌شود و گرنه بدون اهداف نمی‌توانیم کار درست و منطقی انجام دهیم.

شهریاری تصریح کرد: از این رو مرکز آمار یک هدف آرمانی در جلوی چشم خودش داشته است و آنهم خدمت رسانی به مردم در حوزه قضایی است؛ اگر فناوری منجر به این خدمت شود سودمند و گرنه صرفاً هزینه تحمیل شده است.

وی گفت: برای دستیابی به این موفقیت بزرگترین پروژه را به نام خدمات الکترونیکی قضایی در نظر گرفتیم و هدف این بود که کسانی که نیازمند به خدمات قضایی هستند را بدون مراجعه به دستگاه قضایی هدایت کرده و به آنها این امکان را بدهیم که بتوانند از مقصد مورد نظر و محل مورد نظر این خدمات را تحویل بگیرند و مجبور به مراجعه به محاکم قضایی نباشند.

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • جنامی1391-01-20 پاسخ

    باسلام و درود به استاد گرامی جناب آقای حیدری منش جنامی از استان خوزستان هستم-حقیر شاید با جرأت میتونم بگم یکی از پربازدیدترین به وبلاگ محبوب و جامع شما هستم سوالی خدمت شما داشتم که آیا این طرح مثل (::دفاتر پیشخوان دولت(خدمات ارتباطی)::.میباشد؟ که هر شخص واجد شرایط میتونه درخواست مجوز بکند؟ باسپاس فراوان

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.