×

قوه قضاییه لایحه جرم سیاسی را به مجلس فرستاد

قوه قضاییه لایحه جرم سیاسی را به مجلس فرستاد

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه قوه قضائیه درباره جرم سیاسی به کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت قرار شده است تعریف ارائه شده از سوی قوه قضائیه و تعریف کمیسیون را کنار هم بگذاریم تا به یک نتیجه کاملی برسیم

قوه-قضاییه-لایحه-جرم-سیاسی-را-به-مجلس-فرستاد وکیل 

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه قوه قضائیه درباره جرم سیاسی به کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: قرار شده است تعریف ارائه شده از سوی قوه قضائیه و تعریف کمیسیون را کنار هم بگذاریم تا به یک نتیجه کاملی برسیم.

محمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به لایحه جرم سیاسی در این کمیسیون گفت: قوه قضائیه لایحه ای برای جرم سیاسی و تعریف آن به کمیسیون قضایی آورده است و مقرر شده تعریف کمیسیون از جرم سیاسی و تعریف قوه قضائیه را در کنار هم بگذاریم تا به نتیجه برسیم.

او گفت: پس از بررسی نهایی لایحه پیشنهاد شده از سوی قوه قضائیه و طرح کمیسیون آن را به کمیته مربوطه ارجاع می دهیم. اسفنانی ادامه داد: طرح قوه قضائیه دارای شاخص های جامع و مانعی بوده اما باید به تفصیل به آن پرداخت.

کلیات لایحه جرم سیاسی در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و مقرر شده اعضای کمیسیون به جزئیات و بند بند این طرح بپردازند

منبع: الف

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.