×

لایحه خانواده راهی صحن علنی مجلس می‌شود

لایحه خانواده راهی صحن علنی مجلس می‌شود

لایحه خانواده راهی صحن علنی مجلس می‌شود

لایحه-خانواده-راهی-صحن-علنی-مجلس-می‌شود وکیل 

لایحه خانواده راهی صحن علنی مجلس می‌شود

فرهاد تجری - عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی    
                                       

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ایرادات شورای نگهبان از لایحه خانواده اصلاح شده است، گفت: لایحه خانواده به هیئت رئیسه مجلس ارجاع تا در صحن علنی مجلس مطرح شود. فرهاد تجری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی لایحه موافقت‌نامه استرداد مجرمین بین ایران با کشورهای تاجیکستان و عراق توسط کمیسیون حقوقی و قضایی ادامه داد: لایحه استرداد مجرمان بین دولت ایران با عراق و کشور تاجیکستان پس از بررسی به تایید کمیسیون حقوقی و قضایی رسید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه موافقتنامه همکاری قضایی و حقوقی در امور کیفری بین ایران و عراق (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) نیز بررسی و تایید شد.

وی با اشاره به این‌که لایحه موافقتنامه همکاری حقوقی و قضایی در امور مدنی و احوال شخصیه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق (اعاده شده ازسوی شورای نگهبان) نیز از دیگر مواردی است که امروز توسط کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی شد، گفت: کمیسیون این لایحه را نیز تایید کرد؛ این موارد پس ازتایید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که موافقتنامه استراداد مجرمین بین دولت ایران و جمهوری بلاروس نیز به تایید کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رسید، گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه خانواده نیز امروز در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و اصلاح شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به رفع ایرادات، لایحه خانواده آماده مطرح شدن در صحن علنی مجلس است. /

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.