×

فردا برای جلوگیری از تغییر کاربری ها دیر است

فردا برای جلوگیری از تغییر کاربری ها دیر است

معاون سازمان بازرسی کشور گفت اگر امروز جلوی تغییر کاربری گرفته نشود، فردا دیر است

فردا-برای-جلوگیری-از-تغییر-کاربری-ها-دیر-است

معاون سازمان بازرسی کشور گفت: اگر امروز جلوی تغییر کاربری گرفته نشود، فردا دیر است.

محمدجواد حشمتی معاون سازمان بازرسی کشور گفت: گیلان ریه سالم کشور است.

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد سرریز جمعیت کشور به سمت گیلان برای استفاده از هوای سالم این استان هستیم، اضافه کرد: این استان باید زیبا و توسعه یافته‌تر در بخش کشاورزی و گردشگری به نسل آینده تحویل داده شود.

حشمتی با بیان اینکه دیده می‌شود حتی افراد خارج از کشور زمین هایی به مساحت 80 هکتار را خریداری می کنند و سپس آن را محصور می کنند تا کاربرد کشاورزی خود را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: اگر امروز جلوی این اقدامات گرفته نشود، فردا دیر است.

معاون سازمان بازرسی کشور گفت: این خریداری های بی رویه موجب شده است که فرزندان روستایی ما زمین برای کشاورزی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: دعواهای ما در آینده در مورد زمین خواهد بود و تغییر کاربری ها به ضرر استان و کشور است.

سیف الله آقابیگی مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا در جهت اهداف نظام و دفاع از میهن از جان خود گذشتند، گفت: شهدای این شهر نیز در کنار کار جهادی در جهت توسعه استان خون ارزشمندشان را نثار انقلاب کردند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم ارتحال امام راحل (ره) اضافه کرد: به راستی ایشان بت شکن قرن بودند و ارزش های دینی را زمانی روشن کردند که دنیا پر از ناآگاهی ها بود.

وی با قدردانی از خانواده های شهدای حاضر در جلسه اضافه کرد: شهدا نیاز به اقدامات ما ندارند اما ما نیاز داریم با انجام اقدامات به خیل ارزشهای آنها نزدیک شویم.

آقابیگی خاطرنشان کرد: لازم است نسل امروز بدانند که شهدا برای حفظ آب و خاک این کشور چه جانفشانی هایی کردند و ما باید زینب گونه بازتاب ارزش های شهدا را به جامعه یادآوری کنیم.

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان تصریح کرد: انقلاب سراسر نور و عظمت بود و این بزرگی با پیروی از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا مستحکم تر می شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.