×

تعامل هیات مدیره جدید کانون وکلا با شخصیت های مذهبی سیاسی امید بخش است

تعامل هیات مدیره جدید کانون وکلا با شخصیت های مذهبی سیاسی امید بخش است

یک وکیل دادگستری گفت نحوه تعامل و هم اندیشی هیات مدیره جدید کانون وکلای دادگستری مرکز با شخصیت های مذهبی سیاسی، آینده خوب برای این کانون بویژه حفط استقلال را نوید می دهد

تعامل-هیات-مدیره-جدید-کانون-وکلا-با-شخصیت-های-مذهبی-سیاسی-امید-بخش-است

 فرهاد شهباز وار - وکیل دادگستری

یک وکیل دادگستری گفت: نحوه تعامل و هم اندیشی هیات مدیره جدید کانون وکلای دادگستری مرکز با شخصیت های مذهبی سیاسی، آینده خوب برای این کانون بویژه حفط استقلال را نوید می دهد.

ˈفرهاد شهبازوارˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرناَ، افزود: این روزها پس از استقرار هیات مدیره جدید در کانون وکلای دادگستری مرکز خبرهای نسبتا خوشی از نحوه تعامل و هم اندیشی این دوستان با شخصیت های سیاسی- مذهبی شنیده می شود.

وی سپس با اشاره به دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و شخصیتهای دولتی و دیدار با وزیر دادگستری حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در صدر خبرهای پیرامونی کانون وکلای دادگستری، اظهار امیدواری کرد که با پیگیری اعضای هیات مدیره که تلفیقی از شور جوانی و شعور تجربه است به نتایج دلگرم کننده ای برای وکلای دادگستری بویژه حفظ استقلال نهاد مدنی این کانون بینجامد.

شهبازوار ادامه داد: کانون وکلای دادگستری مرکز واقعا با نامهربانی و ناکاردانی و وجود برخی مشکلات بیرونی و درونی نحیف و رنجور شده است که مطمئنا این دیدارها آینده بهتری را برای حفظ استقلال این کانون نوید می دهد.

وی تصریح کرد، امیدوارم اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز هنگام مواجهه با مسوولان کشوری و سیاسی با چاشنی ایستادگی توام با قدرت و عزت یک وکیل دادگستری را بعنوان بازیگران عرصه دفاع از حقوق مردم و دیگر وکلا ، هدف غایی خود قلمداد کنند.

این وکیل دادگستری از اعضای هیات مدیره کانون وکلا خواست تا از یاد نبرند که آیندگان و عدالت در مورد آنان قضاوت خواهد کرد.

شهبازوار خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ با همکاری و همدلی مدافعان خط مقدم استقلال خانه وکلای ایران زمین دست یافتنی است.

منبع : وکلای ملت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.