×

سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل قیاس نیست

سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل قیاس نیست

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل مقایسه نیست

سختی-کار-زندانبانی-با-سایر-مشاغل-قابل-قیاس-نیست

 مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل مقایسه نیست.

 جلیلی با تبریک اعیاد شعبان، یکدلی، اتحاد، همبستگی و انسجام بین کارکنان زندان‌های استان را رمز موفقیت بیش از پیش امر زندانبانی در این استان دانست.

مدیر‌کل زندان‌های آذربایجان غربی افزود: از سیاست‌های کلان رییس سازمان زندان‌ها در درجه اول تامین امنیت مراکز اصلاح و تربیت است، سپس پرداختن به برنامه‌های فرهنگی تربیتی و مددکاری و سایر امور زندانبانی.

وی رسیدگی به حق و حقوق پرسنل و کارکنان زحمتکش زندان را از اهم برنامه‌های مدیریتی خود توصیف کرد و گفت: معتقدم کار کردن در محیطی مانند زندان با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های تفاوت زیادی دارد.

جلیلی با تاکید بر اینکه هر مسئول و کارمندی که در پیکره سازمان کار می‌کند باید یک فاکتور خود ارزیابی داشته باشد تا با خودارزیابی بتواند نقاط ضعف خود را شناسایی و رفع و نقاط قوت را تقویت کند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با اشاره به رسالت مددکار در زندان‌ها گفت: فعالیت‌های مددکاری نماد کار سازمان است. اقشار آسیب دیده جامعه چشم و امیدشان به تلاش مددکاران اجتماعی در زندان‌هاست تا این افراد با پیگیری مسائل و مشکلات زندانیان گرفتار در زندان به این قشر آسیب دیده کمک کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.