×

بازرسی ها در ماه رمضان تشدید خواهد شد

بازرسی ها در ماه رمضان تشدید خواهد شد

مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت که در ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل بیشتری توسط بازرسان و گشت سیار این سازمان انجام خواهد شد

بازرسی-ها-در-ماه-رمضان-تشدید-خواهد-شد

مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت که در ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل بیشتری توسط بازرسان و گشت سیار این سازمان انجام خواهد شد.

فعالیت 12 ساعته تامین اجتماعی در ماه رمضان - ماه رمضان و کاهش جرایم و کجروی ها - ماه رمضان ، ماه پیشگیری از وقوع جرم - کاهش معنادار وقوع جرم در ماه رمضان - سیگار کشیدن در ملأعام در ماه رمضان جرم است

فریبرز جوان‌شیر ، در مورد برنامه سازمان تعزیرات حکومتی در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: بخشنامه‌ای را به مدیران کل استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که در آن به تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان تاکید شده است. در این بخشنامه قید شده که روسای شعب سیار نظارت و کنترل بیشتری را در ماه مبارک رمضان انجام دهند.

مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها شعب سیار هم در سطح بازار و هم در مراکز ادارات کل حضور دارند تا اگر تخلفی صورت گرفت، سریع رسیدگی و حکم مربوط را با فوریت اجرا کنند.

حبس و شلاق مجازات روزه خواری در ملاعام - تظاهر به روزه خواری جرم نیست - بیشترین تخلفات در ماه رمضان مربوط به کالاهای اساسی است - پایمال شدن حقوق شهروندی با روزه خواری در ملاعام 

جوانشیر با بیان اینکه تعداد شعب سیار در ماه مبارک رمضان افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: در استان تهران در 22 منطقه شهرداری گشت سیار وجود دارد که همه روزه از 8 صبح کار خود را آغاز می‌کنند و تا ساعت 9 شب ادامه دارد که البته در سایر استان‌ها نیز برنامه‌های گشت سیار به همین صورت است.

وی گفت: شعب سیار سازمان تعزیرات حکومتی علاوه بر اینکه در نمایشگاه‌های عرضه محصولات که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، حضور دارند در کلیه مناطق نیز همراه با بازرسی حضور پررنگی خواهند داشت و اگر در نمایشگاه تخلفی صورت گیرد، در همان محل این امکان وجود دارد که قاضی رای مربوط را صادر و نیروی اجرای احکام، حکم را اجرا کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.