×

دست درازی به طلاجات اطفال ممنوع-دستگیری زن معتاد حین سرقت گوشواره های دختر 7 ساله

دست درازی به طلاجات اطفال ممنوع-دستگیری زن معتاد حین سرقت گوشواره های دختر 7 ساله

دست درازی به طلاجات اطفال ممنوع دستگیری زن معتاد حین سرقت گوشواره های دختر 7 ساله

دست-درازی-به-طلاجات-اطفال-ممنوع-دستگیری-زن-معتاد-حین-سرقت-گوشواره-های-دختر-7-ساله وکیل 

سرهنگ خسروی از دستگیری سارق به عنف طلاجات اطفال و کشف 6 فقره سرقت در استان اصفهان خبر داد.

آیا می دانید سرقت چیست و مسائل قضایی مربوط به آن به چه نحو است ؟ - قرار بازداشت موقت ( به خاطر سرقت های متعدد ) - سرقت مسلحانه ، محاربه است - وجوه افتراق جرائم کلاهبرداری سرقت تعزیری در خقوق کیفری -  تحویل مال مسروقه به مالک آن موجب سقوط حد سرقت است 

سرهنگ کارآگاه " خسروی"، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان  با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات اطفال در حوزه کلانتری27توسط یک نفر سارق مونث و سریالی شدن سرقت طلاجات اطفال در این حوزه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
 
وی تصریح نمود:در این راستا گشت های کمین و شکار پلیس آگاهی فعال شدند. یکی از این واحد های گشتی در حال گشت زدن به زنی که در حال سرقت گوشواره های دختری 7 ساله بود برخورد و وی رادستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت دادند.

 تفاوت عناصر جرم سرقت و اختلاس - جرم سرقت در قانون جدید - تشریفات استرداد مال دزدیده شده - کلیت قانون در رد مال مسروقه 
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان نمود: در تحقیقات صورت گرفته متهمه به هویت"ش-م" 37 ساله دارای سوابق متعدد کیفری به 6 فقره سرقت طلاجات اطفال اقرار و انگیزه خود را از سرقتها اعتیاد شدید به مواد مخدر و تامین مواد مصرفی خود بیان نمود.

مجازات قانونی خرید و فروش اموال مسروقه - جزوه بررسی جرم سرقت  
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمه به مراجه قضایی معرفی گردید به هموطنان توصیه نمودند: از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان خودداری کنید.لوازم بازی گران قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خودتان به آن ها بدهید.فقط در صورت نیاز موبایل خود را در اختیار کودکان قرار دهید.کودکان خود را بدون نظارت رها نکنید.به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوید.به کودکان خود بیاموزید که به افراد غریبه ،حتی کودکان اعتماد نکنند.کودکان کم سن خود را برای خرید به مغازه نفرستید.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.