×

سونامی طلاق در حال تخریب ارزش های اخلاقی و خانوادگی

سونامی طلاق در حال تخریب ارزش های اخلاقی و خانوادگی

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت سونامی طلاق در حال حاضر در حال تخریب همه پایه‌ها، ارکان و ارزش‌های اخلاقی و خانوادگی است

سونامی-طلاق-در-حال-تخریب-ارزش-های-اخلاقی-و-خانوادگی

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: سونامی طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) در حال حاضر در حال تخریب همه پایه‌ها، ارکان و ارزش‌های اخلاقی و خانوادگی است.

 اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق -  منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - شکوائیه به دلیل ثبت نکردن واقعه طلاق  - همه چیز درباره طلاق توافقی -  طلاق توافقی ، چرا و چگونه ؟ - همه چیز درباره طلاق توافقی - فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست ؟ 

حجت‌الاسلام و المسلمین علی توکلی ، اظهار کرد: باید راه و رسم زندگی و همسرداری برای زوجین روشن شود تا هرکدام بدانند که در قبال دیگری چه باید انجام دهند و به احساسات یکدیگر پاسخ داده و احترام بگذارند.

وی با بیان این که زوجین باید نقاط مثبت و منفی یکدیگر را شناخته و رفتارهای خود را بر اساس آنها تنظیم کنند، ادامه داد: دستورات و احکام دینی می‌تواند بستری برای سالم‌سازی فضای خانواده باشد و حتما باید بایدها و نبایدهای دینی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در گذشته در یک نوبت از رشد طلاق به عنوان "سونامی طلاق" تعبیر کردم که این سونامی در حال حاضر در حال تخریب همه پایه‌ها، ارکان و ارزش‌های اخلاقی و خانوادگی است.

حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - تفاوت حق طلاق و وکالت برای طلاق -  ازدواج دوم زوج و حق طلاق برای زن - طلاق خلع چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ - ماهیت طلاق های به حکم دادگاه - طلاق در کانادا - طلاق در سایر ادیان 

وی تصریح کرد: جدایی و طلاق، سبک زندگی و تدبیر عقلا نیست؛ بلکه عقل حکم می‌کند که افراد برای اصلاح امور خود، راهی بیندیشند و زندگی را مدیریت کنند؛ همانگونه که خلبان، هواپیمای سانحه دیده را هدایت می کند تا بدون خطر فرود آید.

توکلی ادامه داد: افراد با تدبیر و دارای ظرفیت بالا، کمتر به طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) می‌اندیشند؛ اما روحیه رفاه طلبان و راحت طلبان این است که نمی خواهند اهل بردباری و تحمل در مشکلات و ناملایمات باشند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.