×

ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل اجرایی سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی

ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل اجرایی سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی تداوم روند اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان (pos ) بانک ملی در دفاتر اسناد رسمی، اصلاحیه ای در رابطه با دستورالعمل اجرایی طرح سامانه الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی صادر و ابلاغ کرد

ابلاغ-اصلاحیه-دستورالعمل-اجرایی-سامانه-پرداخت-الکترونیکی-وجوه-در-دفاتر-اسناد-رسمی وکیل 

 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی تداوم روند اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان (pos ) بانک ملی در دفاتر اسناد رسمی، اصلاحیه ای در رابطه با دستورالعمل اجرایی طرح سامانه الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی صادر و ابلاغ کرد.

اعلام تعرفه حق التحریر دفاتر رسمی ازدواج و طلاق 1394 - نظامنامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق - دفاتر ازدواج و طلاق در قانون جمایت خانواده - مزایای تنظیم اجاره نامه در دفاتر اسناد رسمی - هشدار نسبت به کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی - قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران - بررسی ابعاد کفالت در دفاتر اسناد رسمی - اقامه و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی - بیش از 11 هزار بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق - قانون تشکیل دفاتر اسناد رسمی - مهر و تابلو و آدرس دفاتر اسناد رسمی - نتخاب 6 دفتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی تداوم روند اختلال در سیستم دستگاه‌های کارتخوان (pos ) بانک ملی در دفاتر اسناد رسمی، اصلاحیه‌ای در رابطه با دستورالعمل اجرایی طرح سامانه الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی صادر و ابلاغ کرد.

متن این اصلاحیه که از سوی احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابلاغ شده به شرح ذیل است:

« پیرو دستورالعمل شماره 89/99289 مورخ 89/6/15، به منظور پیشگیری از توقف ارائه خدمات ثبتی به هنگام اخلال و قطعی سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه (pos )، تبصره ذیل به عنوان تیصره 3 به ماده یک دستورالعمل اجرایی طرح سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه در دفاتر اسناد رسمی الحاق می‌شود:

تبصره 3: در مواردی که اخلال و قطعی طولانی مدت سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه (Pos ) در دفاتر اسناد رسمی موجب اختلال در ارائه خدمات ثبتی می‌شود، با ابلاغ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق کانون سردفتران و دفتریاران مرکز به دفاتر اسناد رسمی، تا رفع اشکال سامانه مذکور، دریافت کلیه هزینه های مربوط به صدور اسناد اعم از حق الثبت و حق التحریر از طریق مراجعه حضوری متقاضی به بانک و ارایه رسید بانکی به دفترخانه صورت خواهد گرفت.

تغییر شناسه کاربری و رمز عبور دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور - وکالتنامه های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و ایراد به آن ها در دادگاه ها - شایع ترین تخلف در دفاتر اسناد رسمی - آیین نامه اجرایی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - اقاله و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی - هزینه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی سالانه افزایش می یابد - فعالیت های دفاتر اسناد رسمی فراتر از تنظیم سند رسمی بیع است 

بدیهی است سردفتر مکلف است شماره سریال فیش بانکی مربوط را در سامانه ثبت الکترونیک اسناد درج کند».

احمد تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورا

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.