×

حمله به یک وکیل دادگستری با انگیزه‌ انتقام‌جویی

حمله به یک وکیل دادگستری با انگیزه‌ انتقام‌جویی

حمله به یک وکیل دادگستری با انگیزه‌ انتقام‌جویی

حمله-به-یک-وکیل-دادگستری-با-انگیزه‌-انتقام‌جویی وکیل 

حمله به یک وکیل دادگستری با انگیزه‌ انتقام‌جویی
بازپرس جنایی دستور انجام تحقیقات را صادر کرد

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

در پی حمله‌ فردی ناشناس به یک وکیل دادگستری و اعلام شکایت این وکیل در دادسرای امور جنایی تهران پرونده‌ای پیش‌روی بازپرس جنایی گشوده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز (چهارشنبه) یک زن که وکیل دادگستری است با مراجعه به شعبه‌ هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به قاضی محمد شهریاری، گفت: حدود یک هفته قبل حین خروج از دفتر خود در خیابان شریعتی ناگهان سرنشین یک موتور سیکلت اسم من را صدا زد و به محض اینکه برگشتم تا جواب او را بدهم با جسم نوک تیزی که در دست داشت چند خراش روی صورتم انداخت. سپس وقتی به زمین افتادم، پایش را روی دستم گذاشت و فشار داد. بعد راننده یک پراید متوجه این موضوع شد و فرد ناشناس وقتی فهمید که ممکن است شناسایی شود؛ سوار بر موتور سیکلت خود متواری شد و نتوانستم چهره‌ او را شناسایی کنم زیرا کلاه کاسکت به سر داشت.

وی ادامه داد: مدتی قبل نیز فردی مقداری اسید رقیق شده به طرفم پاشید و عاشورای سال قبل هم یک نفر غذای نذری مسموم برایم آورد که به خاطر آن یک هفته بیمارستان بودم.

این وکیل دادگستری به بازپرس جنایی، گفت: در حال حاضر در تعداد زیادی پرونده وکالت می‌کنم و مدام با تلفن و SMS تهدید می‌شوم که باید پایم را از پرونده کنار بکشم اما نمی‌دانم منظورشان کدام پرونده است.

به گزارش ایسنا، در پی اعلام شکایت این وکیل دادگستری، قاضی شهریاری با صدور دستورات قضایی لازم از ماموران آگاهی خواست تا عامل یا عاملان این اقدامات را شناسایی و بازداشت کنند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.