×

راه اندازی سامانه اینترنتی فصلنامه دانش حقوق عمومی

راه اندازی سامانه اینترنتی فصلنامه دانش حقوق عمومی

با راه‌اندازی سامانه اینترنتی فصلنامه دانش حقوق عمومی، از این پس کلیه ارتباطات با فصلنامه تنها از طریق این سامانه انجام می‌گیرد

راه-اندازی-سامانه-اینترنتی-فصلنامه-دانش-حقوق-عمومی وکیل 

با راه‌اندازی سامانه اینترنتی فصلنامه دانش حقوق عمومی، از این پس کلیه ارتباطات با فصلنامه تنها از طریق این سامانه انجام می‌گیرد.

حقوق عمومی چیست ؟ - کتاب مبانی حقوق عمومی در ایران کهن - مختصری بر حقوق عمومی و حقوق خصوصی - پایه و مبنای حقوق عمومی چیست ؟ - دلیل تأکید رئیس دیوان عدالت اداری بر گسترش حقوق عمومی چیست ؟ 

 به نقل از روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان همزمان با موافقت کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعطای مجوز علمی - پژوهشی به فصلنامه «دانش حقوق عمومی»، سامانه اینترنتی این فصلنامه نیز افتتاح شد.

هدف از راه‌اندازی این پایگاه، استفاده از فضای مجازی جهت تسهیل در امکان ارسال و پیگیری روند داوری مقالات برای مؤلفان، سرعت بخشی به فرآیند ارزیابی مقالات و متمرکز شدن راه‌های ارتباطی با فصلنامه است.

از قابلیت‌های این سامانه، امکان عضویت و کسب اشتراک برای دریافت نسخه‌های مکتوب فصلنامه،‌ دستیابی رایگان به آرشیو چکیده و متن مقالات منتشر شده در فصلنامه، جستجوی ساده و پیشرفته در مقالات منتشر شده،‌ امکان پرسش و پاسخ و ارتباط با مسئولان فصلنامه و دریافت غیرحضوری گواهی پذیرش مقالات است.

دولت اعتدال ، حقوق عمومی و منشور حقوق شهروندی - بزرگترین شخصیت حقوق عمومی چه کسی است ؟ - مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی 

فصلنامه بررسی‌های حقوق عمومی که از این پس با نام «دانش حقوق عمومی» منتشر خواهد شد، بر اساس مجوز مورخ 1393/4/15 کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درجه علمی - پژوهشی را دریافت کرده و این درجه شامل شماره‌های 1 تا 4 فصلنامه (که قبلاً‌ منتشر شده) نیز می‌شود. صاحب‌امتیاز این فصلنامه پژوهشکده شورای نگهبان، مدیر مسئول دکتر عباسعلی کدخدایی و سردبیر آن دکتر سیامک ره پیک است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.