×

دل بستن به سازمان های حقوق بشری باطل است

دل بستن به سازمان های حقوق بشری باطل است

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت امروز ثابت شد که دل بستن به سازمان‌های حقوق بشری باطل بوده و سازمان ملل ساخته دست استکبار است

دل-بستن-به-سازمان-های-حقوق-بشری-باطل-است

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: امروز ثابت شد که دل بستن به سازمان‌های حقوق بشری باطل بوده و سازمان ملل ساخته دست استکبار است.

سایه سنگین سیاست بر حقوق بشر - وکلا و پیشبرد حقوق بشر - ما و حقوق بشر - حقوق بشر و اینترنتی خواندنی شد - حقوق بشر ، پرسش های دشوار - طراحی جالب ، لوگوی حقوق بشر با خط میخی و آیه قرآن - رابطه بین مالکیت فکری و حقوق بشر - آشنایی با مبانی نظری و فلسفی حقوق بشر در اسلام - مبانی حقوق بشر در ایلام و دنیای معاصر - همجنس گرائی در تقابل میان حقوق اسلام و حقوق بشر 

 اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدلله مردم ما همیشه نشان داه‌‌اند که حماسه آفرین هستند.

وی افزود: مردم ما به خوبی فهمیده‌اند که منتظر سازمان‌های حقوق بشری ماندن یک خیال باطل بوده و سازمان ملل در جهت اهداف استکبار تأسیس شده است.   

حقوق بشر ابزار سیاسی کاری قدرت های استکباری -  امنیت ملی و حقوق بشر در جوامع مختلف - آشنایی با کرسی حقوق بشر ، صلح و دموکراسی

اصغر جهانگیر تصریح کرد: ما مسلمانان باید در جهت خط امام(ره) و آرمان‌های ایشان به عنوان یک امت واحده اقدام کنیم.   

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: کاری که بیش از 35 سال است ایران انجام داده و موفق شده که استکبار را در همه صحنه‌ها عقب براند، باید ملت‌های مسلمان دیگر و حتی ملت‌های مظلوم غیرمسلمان هم تجربه کنند و بدانند که استکبار حاضر نخواهد شد به خاطر منافع خود اجازه آزادی خواهی به مردم بدهد.   

وی اظهار داشت: ما باید با تمام توان در جهت اتحاد مردم مسلمان قدم برداریم.   

جهانگیر درباره حمایت گروه تروریستی داعش و سران مرتجع عرب از جنایات رژیم صهیونیستی گفت: داعش و صهیونیسم و استکبار همه در یک جهت حرکت می‌کنند این هم‌جهتی قطعاً نشان‌دهنده این است که آن‌ها با یکدیگر در اهداف خودشان و در استراتژی یکسان هستند.   

حفظ حریم خصوصی در اسناد بین المللی در حقوق بشر - ایران پرچمدار تفکر اسلامی در حقوق بشر - مجازات اعدام و حقوق بشر ، لزوم تمسک به قرآن کریم

رئیس سازمان زندان‌های کشور خاطر نشان کرد: آن‌ها با این نگاه تلاش می‌کنند که اسلام واقعی را در چشم جهانیان خدشه‌دار کنند، زیرا افکار عمومی امروز اسلام را به عنوان یک قدرت مسلم در جهان پذیرفته‌اند.   

وی تأکید کرد: داعش و تفکرات داعشی تلاش می‌کنند که اسلام واقعی را تغییر دهند و نگاه مردم مسلمان و حتی مظلوم که به جهان اسلام چشم دوخته‌اند را عوض کنند.  

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.